חיפוש

שטיפת מכוניות – בבית או במקום מקצועי

בעולמנו מתקיים ויכוח עתיק יומין – מה עדיף, שטיפת מכוניות בבית או במקום מקצועי? בשביל להכריע בוויכוח זה אספנו לכם את היתרונות והחסרונות של הדברים, כך שבסוף אתם

תוכלו להחליט איזו שטיפה עדיפה.

 

זמן

כיום זמן הוא אחד המצרכים החשובים ביותר. ולכן, אין ספק שהוא בראש רשימת השיקולים. בזמן שטיפת המכוניות כמובן שמנצחת שטיפת המכוניות במקום מקצועי. שטיפת מכוניות במקום מקצועי תיקח בערך חצי שעה בעוד ששטיפה ביתית ברמה דומה יכולה לקחת יותר משעתיים!

הסיבה לכך היא פשוטה. בשטיפת מכוניות במקום מקצועי ישנן מכונות בעלות לחץ מים גבוה, שיכולות להוריד את הלכלוך בכמות רבה. הדבר חוסך זמן רב ותוצאות השטיפה מעולות. ר.ת מכונות שטיפה מוכרים מספר מכונות שטיפה הנחשבות למובילות בתחום.

 

כסף

כמובן שיותר חסכוני לשטוף לבד את המכונית בבית. הכסף היחיד שתוציאו יהיה על חומרי הניקיון ועל המים. חומרי הניקיון יישארו לזמן רב, וסכום המים לא יעלה על הסכום שעולה שטיפה מקצועית.

עם זאת, כפי שאמרנו קודם הדבר לוקח זמן. אם אתם שוטפים את המכונית במקום שעות עבודה, ככל הנראה הדבר כלל לא יחסוך לכם כסף אלא יבזבז יותר. לכן אם חשוב לכם לחסוך בכסף, חשבו מראש האם יש לכם זמן שאינו שעות העבודה להקדיש למשימת ניקיון המכונית.

 

מקצועיות

בשטיפת מכוניות מקצועית משתמשים במכונה, וכנראה היא תביס גם את המנקה הטוב ביותר. מקצועיות שטיפת המכונית במכון ככל הנראה תעלה על המקצועיות האישית שלכם. בנוסף, ייתכן שלמכון ייעודי יהיה חומרי ניקוי שאין לכם בבית שמביאים לתוצאות טובות יותר.

עם זאת, את פנים האוטו שואבים בלבד ולא מנקה מכונה ייעודית. לכן ייתכן שאתם צריכים לשקול לבצע חלק זה בעצמכם אם חשובה לכם רמת ניקיון מסוימת שאתם חושבים שרק את יכולים להגיע אליה

 

קרבה לביתכם

אל שטיפת המכוניות צריך לנסוע. עם זאת, אם אתם שוטפים בעצמכם, המכונית לא צריכה לזוז מביתכם. אך, כיום יש כמעט בכל עיר או יישוב מקום מקצועי לשטיפת מכוניות בקרבה, ולכן זהו לא השיקול המהותי ביותר שעליו אתם צריכים לחשוב.

 

זהירות

שיקול הזהירות יכול ללכת לכאן ולכאן. מחד גיסא, שטיפת מכוניות מקצועית כבר מתורגלת בניקיון רכבים וככל הנראה רכבכם יצא ללא פגם. מאידך גיסא, הרכב הוא שלכם ולכן יקר לכם מפז וכנראה תזהרו עד מאד לבעת הניקיון

לכן אם אתם לא בטוחים שתצליחו לנקות בזהירות מבלי לשרוט את השמשה או את שלדית האוטו, אתם יכולים להרשות לעצמכם להעיף לנקות לבד. אך אם לא כך הדבר, תעשו לעצמכם טובה ותלכו לאיש מקצוע לצורך ניקיון הרכב.

זכרו! בסופו של דבר, לכל אחד חשוב דברים שונים, ולכן אין תשובה נכונה לאיזה ניקיון רכב עדיף.

 

שטיפה בלחץ

אולי יעניין אותך גם