חיפוש

הדרך הטובה ביותר לנקות את הדירה שלך – טיפים מהירים וקלים!

משימת ניקיון הבית עלולה להיות מעט מורכבת לפעמים, במיוחד במקרים בהם נכנסים לדירה חדשה וברצוננו לנקות אותה לפני הכניסה אליה.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים שיקלו על חייכם ויעזרו לכם לצלוח את המשימה על הצד הטוב ביותר.

ניקיון הבית יכולה להיות משימה די פשוטה אם ניגש אליה בצורה חכמה ומושכלת, רובנו נחוש חרדה קלה כשנעמוד בפני משימת ניקיון הבית כולו – אך אם נבחר לחלק את העבודה בצורה פשוטה יותר, נגלה שהמשימה דווקא אפשרית מאוד.

קיימים מספר חוקי יסוד וטיפים פשוטים שיקלו על העשייה, במאמר הבא נסקור אותם יחדיו כך שנוכל לגשת לעבודה קצת יותר רגועים.

 

קודם נסדר ואז ננקה

על מנת שנוכל להבין מהם השטחים בבית שידרשו מאיתנו ניקיון יסודי יותר, תחילה כדאי שתהיה לנו בכלל האופציה לזהות אותם.

גם אם מדובר בבית חדש ונקי מרהיטים וגם אם אנחנו כבר מתגוררים בבית, מוטב שננקה את השטח על מנת שנוכל להגיע לכל הפינות והשטחים בבית אליהם קצת יותר קשה להגיע – לכן, השלב הראשון במשימה יהיה לסדר את הבית ולפנות את כל מה שיקשה עלינו במשימת הניקיון.

 

הימנעו מלערבב

ערבוב חומרי ניקוי בעלי ריכוז כימי גבוה עלולים לפגום במרצפות וברהיטים שלכם, מכיוון שקיימים חומרים כימיים שאינם מתאימים לכל משטח, ומיועדים לסוג משטחים מסוים מאוד.

הדרך הטובה ביותר תהיה כמובן להיעזר במקצוענים כמו חברת ניקיון, מכיוון שמדובר בצוות מנוסה ומקצועי שיודע להתאים את חומרי הניקוי לכל משימה – קטנה או גדולה.

 

תתחילו מלמעלה

על מנת לערוך ניקיון יסודי בכל תחומי הבית, מוטב שתתחילו לנקות את האזורים המוגבהים יותר בבית, וכך לאט לאט תתקדמו לאזורים הנמוכים יותר – אם נחשוב על כך, שאנו מנקים אזורים גבוהים יותר, הלכלוך שהצטבר על המשטח לרוב יגיע מטה, לכן מוטב שנתחיל מלמעלה על מנת למנוע עבודה כפולה בהמשך.

 

כדאי להיעזר בחברת ניקיון

כשמדובר במשימת ניקיון בית חדש, בייחוד בתי שעברו שיפוץ – מוטב להיעזר בחברה מקצועית לביצוע ניקיון דירות.

הלכלוך שהצטבר כתוצאה מהשיפוץ או המעבר של הדיירים הקודמים עלול להיות קשה יותר לניקיון מאשר שטיפת רצפה פשוטה באקונומיקה – ולכן יהיה צורך בשימוש בחומרי ניקיון חזקים יותר ובציוד שאין לרובנו – מכונת פוליש לרצפה למשל, או ציוד שבעזרתו ניתן להגיע לפינות הקטנות שנמצאות בבית – מסילות החלון, התקרה, או בוידעם, שנמצא באזור שקשה להגיע אליו.

כדי למצוא חברת ניקיון מקצועית ומנוסה, מוטב שתערכו סקר שוק קצר ותקבלו המלצות מלקוחות קודמים שהשתמשו בשירותיה של החברה במשימות ניקיון דומות לשלכם. זכרו! הצעת המחיר הזולה ביותר אינה זו שמומלץ לבחור בה, מוטב שתבחרו בחברת ניקיון מנוסה בתחום בעלת הציוד האיכותי ביותר.

 

כלי ניקיון

אולי יעניין אותך גם