חיפוש

המדריך האולטימטיבי למכונות שטיפת הרצפות הטובות ביותר וכיצד לבחור מה מתאים לבית שלך?

ככל שתעשיית הניקיון הופכת לאוטומטית יותר ויותר, מכונות שטיפה לרצפה ממלאות תפקיד בולט בפעולות הניקיון היומיומיות. מכונות לניקוי רצפות הן חלק מהחיים של כולם, ובהדרגה מחליפות את המגב והדלי המיושנים.

למה? כי יש כמה סביבות מיוחדות, כמו בתי ספר ובתי חולים, בעלות צרכים ספציפיים שעבורם הרצפות לא רק צריכות להיראות נקיות, אלא להתנקות כמו שצריך. בנוסף, אנשים פשוט מתעצלים לעשות את פעולת השטיפה לבדם ומחפשים אלטרנטיבות אוטומטיות.

עם זאת, ישנם הרבה מותגים וסוגי מכונות לשטיפת רצפות הקיימים בשוק, ובחירת הטובה ביותר יכולה להיות קשה מאוד. מסיבה זו, לפני רכישת מכונת שטיפה לרצפה כדאי לשקול את הטיפים החשובים הבאים.

 

  1. שטח רצפה

קחו את הזמן על מנת להעריך היטב את כל האזורים שבהם ניתן להשתמש במכונת השטיפה. קחו בחשבון את כל השטח, את השטח המרובע הניתן לניקוי, את הימצאותם של מעברים, רמפות ודלתות. זה יעזור לכם לקבוע אם אתם זקוקים למכונה קטנה או גדולה יותר. לדוגמה, הטווח של Innova של קומאק מאפשר להשתמש בה בסביבות רבות העונות על צרכים שונים.

 

  1. סוג הרצפה

האם יש בבית שלכם רצפה קשה או שטיח? במקרה שאתם צריכים לנקות רצפה קשה, האם זה בטון, אריחי חרסינה או רצפת עץ קשה? לדוגמה, אם אתם מתמודדים עם רצפת עץ, עדיף לבחור מכונת שטיפה המצוידת במערכת מינון, כגון מערכת CDS – Comac Dosing. אופציה זו מתאימה את זרימת החומר תוך מניעת נזקים אפשריים לרצפה.

 

  1. סוג הלכלוך

בדרך כלל יש להשתמש במכונת שטיפת רצפות כאשר אין לכם פסולת על הרצפה. אף על פי כן, ברצפות של מחסנים, למשל, ניתן למצוא פסולת קטנה ומוצקה, במקרה זה ניתן לרכוש מכונה שמסוגלת לאסוף את הלכלוך תוך קרצוף הרצפה.

 

  1. ארגונומיה

חברות מכונות שטיפה רבות שמות דגש על שיפור התכונות הארגונומיות במוצריהן. בעת רכישת מכונת שטיפה, יש לזכור תמיד כי היא חייבת להיות נוחה וקלה לשימוש, במיוחד מכיוון אם מי שישתמש בה יצטרך לעבוד עם המכונה לעיתים קרובות.

 

  1. אביזרים ותוספות

לפעמים מכונת שטיפת רצפות תציע תכונות שאולי אינכם צריכים, אך ישנן כמה תכונות אחרות שכדאי לכם לחפש. לדוגמה, אם אתם צריכים לנהל צי מכונות הממוקם באתרים שונים, יש מכונות שמגיעות עם מערכות מתאימות.

 

  1. סוללה ומטען סוללות

בחירת מכונת שטיפת רצפות המופעלת באמצעות סוללות מבטלת את הצורך בחיבור לשקע בזמן השימוש במכונה. אתם יכולים להשתמש במכונות המונעות באמצעות סוללות היכן שאתם רוצים, מסיבה זו, אל תשכחו לבדוק האם המכונה מצוידת בסוללות נטולות תחזוקה ומטען סוללות מובנה.

 

לסיכום

שוק מכונות שטיפת הרצפות רווי בהמון מכונות מעולות שיסייעו לכם במלאכה – אתם רק צריכים לבחור לפי הקריטריונים הנכונים.

 

מגב

אולי יעניין אותך גם