חיפוש

ניקיון בתים – האם יש חידושים בעולם הניקיון לבית?

בבתים רבים מחפשים דרכים וטכניקות חדישות על מנת לשמור על הניקיון שלהם באופן תדיר ואיכותי. המאמר יפרט את החידושים בעולם ניקיון הבית.

 

שימוש במכונות רובוטיות

דלי, סמרטוט ומגב כבר הפכו לעניין מיושן בכל הקשור לניקיון בתים במיוחד כשמדובר על בתים גדולים עם חללים ושטחים גדולים. אחת הדרכים החדשניות היא לעשות שימוש במכונות רובוטיות חכמות מדגם מתקדם. מדובר על מכונות שעושות את העבודה לבד. למכונות יש מצלמות ועמדת טעינה. הן יכולות לעבוד לאורך 4 שעות ולספק ניקוי מהיר ואיכותי ללא מפעיל.

 

שימוש במכונת שטיפה וחיטוי

חידוש נוסף הן מכונות שטיפה בעלות מכלי חיטוי בגודל של 50 ליטר המותז מחלקן האחורי על הרצפה. עם מכונה כזו ניתן להגיע לרמת היגיינה גבוהה ולנקות שטחים רחבים במשך 6 שעות.

 

שימוש במכשיר אוטונומי

ההתקדמות הטכנולוגית של מכשור לניקיון בתים מציעה מכשור אוטונומי מתקדם לשטיפת הרצפה בבית. מדובר על מכשור שקט ובטוח המצויד בפלטה של מברשת אלומיניום. המכונה יכולה לנקות בתזוזה מקדימה ומאחור והיא חסכנית במים ובסבון. בנוסף, לחץ המברשות שלה עצום, דבר המאפשר ניקוי אופטימלי.

 

שימוש במכונה אנטי בקטריאלית

מדובר על מכונה מדגם מתקדם עם מכלי מים אנטי בקטריאליים למים המלוכלכים ולמים הנקיים. משתמשים בה יותר במוסדות כמו בתי אבות או בתי חולים שם צריך לשמור על רמת היגיינה גבוהה, אך גם ניתן לעשות בה שימוש בבתים פרטיים במיוחד בתקופת הקורונה.

 

שימוש במכונת פוליש

מכונת פוליש מתקדמת היא הדרך האולטימטיבית להברקת וחידוש הרצפה. יש לדעת לתפעל את המכונה עם החומרים והאביזרים הנכונים על מנת להגיע לתוצאות טובות. בנוסף, צריך לדעת לבחור בפוליש המותאם לרצפה מאחר וישנם סוגים שונים כמו: פוליש וקס, קריסטל, אקרילי וכד' שכל אחד מהם מתאים לסוג ריצוף אחר.

 

ניקיון באמצעות חברה מקצועית

לחברת ניקיון מקצועית המומחה לניקיון בתים יש את כל הציוד והמכשור המתקדם והמשוכלל ביותר. אין צורך לרכוש מכשור מתקדם לבית, אלא רק לקבל שירות של חברת הניקיון. ניתן להשכיר את מכונות הניקוי החדישות ומצד שני ניתן לקבל סיוע קבוע ושוטף של חברה מקצועית.

מבין המכשירים הרבים לחברת הניקיון ישנן מכונות לשטיפת רצפות ומכונות פוליש שיעשו את עבודה בקלות ובמהירות ויחסכו לכם הרבה הוצאות, מאמץ וזמן יקר. בנוסף, לחברות הללו יש צוותי ניקיון הפרוסים בכל רחבי הארץ, ידע ובקיאות בשימוש בחומרים השונים ובהתאמתם לסוג הריצוף ולצרכים של כל בית.

אם למשל מזמינים חברת ניקיון לבתים בהם יש ילדים או קשישים צריכים להימנע מחומרים מחליקים ולהעניק את מלוא הבטיחות. לסיכום, חברת ניקיון בעלת ניסיון ומיומנות תדע להתאים את המכשור והחומרים על פי הצרכים של הבית והדיירים, לפי גודל השטח וסוג הרצפה ולכן זהו הפתרון הטוב ביותר.

שירות ניקיון

אולי יעניין אותך גם