חיפוש

שואב אבק רובוטי- האם זה הסוף ללכלוך בבית?

תקופת הקורונה לימדה את כולנו, שאין מקום יותר חשוב מהבית.

אנחנו נמצאים בו רוב שעות היום, והוא צריך להיות עבורנו, המקום הקבוע והמוגן שלנו.

רבים הבינו, כי עליהם להשקיע בבית שלהם, בעיצובו ובניקיונו.

זאת, על מנת שיוכלו להעביר תקופות ארוכות בתוך הבית, בדרך הטובה ביותר.

דבר זה, מסביר את העובדה, כי המוצרים הנמכרים ביותר כיום, הם מוצרים לניקוי הבית ולעיצובו.

אך כיצד יודעים מה כדאי לקנות, ואיך לנקות הכי טוב? המשיכו לקרוא, ותגלו.

 

המצאת השנה

אחת ההמצאות הטובות ביותר שיצאו לאחרונה, הינה שואב אבק רובוטי. בזכות התפתחות הטכנולוגיה, יצאו לעולם שואבי אבק חדשים. שואבי אבק אלו, הם שואבים רובוטיים, אשר מוגדרים כשואבים, שאינם דורשים כמעט התערבות בני אדם בניקיון. שואבי אבק אלו, יכולים להיות בעלי פונקציות שונות, אך רובם בנויים בצורה דומה, כך שהרובוט נוסע באזורי הבית השונים, ושואב את כל האבק לבדו.

 

איך מתפעלים אותם

כמובן, ישנם רובוטים חכמים יותר, וחכמים פחות, אך כולם מושתתים על טכניקה דומה. האדם מתערב בשני מקרים, כאשר הראשון, הוא הגדרת השטח אותו הוא רוצה שהשואב ינקה. זאת, ניתן לעשות לפי הגדרות השואב הרובוטי. ניתן להגדיר את השואב כל פעם מחדש, או שמא, להגדיר פעם אחת ולא לשנות. יתרה מכך, אם תרצו לעבור דירה, תוכלו להתאים אותו אליה, בסידור הגדרות פשוט.

 

מה הקאץ' בהם

התערבות נוספת של האדם, נעשית כאשר יש לנקות, את המכשיר עצמו. מה כולל בתוכו ניקוי המכשיר? שתי פעולות עיקריות, כאשר הראשונה בהם, היא ניקוי פתח השואב, והוצאת לכלוכים אשר נתפסים בפיה. הפעולה השניה, והחשובה לא פחות, הינה הוצאת כל האבק, ששאב השואב הרובוטי שלכם. זאת, מכיוון השואבים הרובוטיים הינם קטנים, יחסית לשואבי אבק, ולא יכולים להכיל בתוכם, הרבה תכולה. לכן, עליכם לוודא כי השואב נקי, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

מהם הסוגים הקיימים בשוק

קיימים מספר סוגים של שואבי אבק רובוטיים, אשר יכולים לעזור לכם, בניקיון הבית. שואב אבק רובוטי מומלץ, הינו שואב אבק רובוטי, אשר מכיל בתוכו גם פונקציות של שטיפת הרצפה בבית. כך, אתם חוסכים לעצמכם שתי פעולות ניקיון, במכשיר אחד. עם זאת, שואבי אבק מסוג זה, יקרים יותר, ויכולים להיות רכישה לא זולה במיוחד.

 

מחירים

כמו כל מוצר חשמלי, שואב אבק רובוטי, יכול להיות הוצאה לא קטנה. קיימים סוגים שונים, של שואבי אבק רובוטיים, ממגוון חברות אלקטרוניקה שונות, ולכן המחירים שונים בין כל אחד מהם. עם זאת, טווח המחירים, של שואב אבק רובוטי רגיל, שאינו שוטף רצפות, הינו בין 800 – 1500 שקלים. לעומת זאת, שואבי אבק רובוטיים מתקדמים יותר, מתחילים מ-1,300 שקלים, ויכולים להגיע למחיר של כ-1,800 שקלים.

 

מכשיר ניקיון

אולי יעניין אותך גם