חיפוש

ציוד לחיות: זה רק לאב דוג!

בתור בעלים לחבר ההולך על ארבע אתם יודעים כמה חשוב זה לצייד אותו במוצרים הכי איכותיים שיש. יצא לכם פעמים רבות לנסות למצוא מוצר מיוחד כלשהו בחנות ולא הצלחתם למצוא משהו מוצלח? לאב דוג היא הבית שלכם עבור כל מוצרי החיות השונים באיכות הגבוהה ביותר. במאמר זה נספר לכם איזה ציוד תוכלו למצוא בחנות.

 

לאב דוג – חנות החיות המובילה בישראל

חנות החיות לאב דוג פועלת באזור השרון כבר משנת 1998 – כך שברור שאם תבחור לרכוש מהם ציוד לבעלי החיים שלכם, תקבלו את הטוב ביותר. הצוות של לאב דוג מיומן ומנוסה, בעל ידע רחב ויכול לייעץ לכם לגבי סוגים שונים של ציוד ואביזרים לבעלי החיים שלכם, עד להתאמה מושלמת עבורכם. לא משנה איזה סוג של ציוד אתם מחפשים עבור בעלי החיים שלכם – ללאב דוג יש פתרונות מעולים עבורכם.

אילוף כלבים

איזה ציוד לחיות ניתן למצוא בלאב דוג?

חנות החיות לאב דוג מתגאה במגוון עצום של מוצרים איכותים לבעלי חיים. איגדנו עבורכם את הקטגוריות המובילות של Love Dog, כך שתוכלו להתרשם מהמגוון עוד לפני שנכנסתם לחנות:

 

ציוד לכלבים

לאב דוג דואגים לחברו הטוב ביותר של האדם עם מגוון טורף של ציוד לכלבים. מחפשים לאבזר את הבית לקראת הגעתו של גור מתוק הביתה? בלאב דוג תמצאו כלובי אילוף, מזון ייעודי לגורים, מוצרי טיפוח עדינים לגור, חגורות ורתמות, קערות, מסרקים ועוד ועוד. מחפשים לשדרג או לפנק את הכלב הבוגר שלכם? לאב דוג מציעים מגוון של צעצועים וציוד משלים לכלב, כך שתוכלו לתת לו את הטוב ביותר.

 

ציוד לחתולים

במידה ואתם מחפשים ציוד איכותי לכדור הפרווה שלכם, לאב דוג זה המקום עבורכם. לאב דוג מציעים מגוון של מוצרים לחתולים, כמו מזון מיוחד והיפואלרגני, צעצועים איכותיים ומטריפים, מגרדות בצורות וגדלים שונים כדי להגן על הרהיטים שלכם, סוגי שירותים שונים עם אפשרויות מגוונות לחול כמו חול לחתולים קיקי קאט, ועוד.

 

ציוד למכרסמים

מי מכם שמגדל מכרסמים יודע שציוד איכותי הוא הבסיס לחיים טובים עבור החברים הקטנים שלכם. לאב דוג מציעים מגוון של מוצרים משלימים עבור מכרסמים, מצע בתרכובות שונות, מתקני מים, כלובים, ואביזרים מיוחדים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

 

ציוד לציפורים

גם לציפורים מגיע – ובחנות של לאב דוג תוכלו למצוא ציוד לציפורים, החל ממזון, לכלובים, צעצועים, מתקני האכלה, נדנדות ומוצרים משלימים.

 

ציוד לדגים

למי שמעוניין לגדל חיית מחמד שדורשת פחות התעסקות, ניקיון ומאמץ – לאב דוג מציעים ציוד מקיף לדגים החל מאוורקומים איכותיים, פילטרים ומוצרי ניקיון לאקווריום, אוכל מגוון ואביזרים משלימים שונים שיהפכו את חווית הגידול של הדג שלכם לפשוטה ומהנה.

 

לסיכום

לא משנה איזה בעל חיים יש לכם, ציוד ואביזרים עבורו קונים רק בלאב דוג – חנות ותיקה, מנוסה, עם צוות שתמיד שמח לעזור לכם להתאים מוצרים במיוחד עבור חיית המחמד שלכם, במחירים מעולים ומגוון עצום של מוצרים.

ציוד לבעלי חיים

אולי יעניין אותך גם

BMI של חתול
כיצד נקבע BMI של חתול?

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד גולשים רבים שמבקשים לדעת איך הם יכולים לדעת אם החתול שלהם סובל מהשמנת יתר. מדובר במצב שבעלי חתולים מכירים מקרוב.

קראו עוד »
מזון
אוכל לחיות: זה רק פט בסט!

פטבסט הינה חנות חיות הממוקמת ברמת גן ומספקת ציוד ומזון לבעלי חיים למגדלים פרטיים ומקצועיים מן המותגים המובילים בעולם ובמחירים משתלמים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא

קראו עוד »