חיפוש

האם קיים הבדל בין האוכל שאתם נותנים לכלב בתוך ומחוץ לבית?

כלבים הם יצורים עם הרגלים חזקים.

לכן, חשוב שתשמרו להם על שגרה מסודרת וברורה.

מה אתם צריכים לעשות אם אתם יוצאים עם הכלב מחוץ לבית? האם צריך לשלוח אוכל עם הכלב כששמים אותו בפנסיון ומה אתם צריכים לעשות אם נתקעתם

בלי אוכל לכלבים? כל התשובות כאן.

 

הכלב איתך בכל מקום? כדאי שגם האוכל שלו יהיה

אם לכלב שלכם כבר יש מקום שמור ברכב שלכם, אתם צריכים להתחיל להסתובב עם האוכל שלו איתכם. ממש כמו הייתם אורזים לילדים שלכם אוכל בריא כדי שהם לא יאכלו ג'אנק בטיול, כך גם הכלב שלכם זקוק לשגרת יום בריאה. אם אתם מתכננים טיול ארוך ורווי על האש ותכננתם לתת לכלב שלכם ביס מכל נקניקיה, דעו שזו לא החלטה בריאה.

אם אתם מתכננים להשאיר את שק האוכל ברכב, כדאי שתדעו שאפילו שקי אוכל לכלבים באיכות גבוהה כמו אוכל יבש לכלבים מונג, יכולים להחזיק באחסון עד 38 מעלות. מעל הטמפרטורה הזו האוכל יתקלקל ויכול להזיק לכלב שלכם, קחו זאת בחשבון.

מחקרים מוכיחים שכלב שתזונתו מבוססת על חלבונים בלבד, יהפוך לאגרסיבי יותר. הכלב שלכם, כמוכם, זקוק לתזונה מאוזנת וסדירה. על כן, בטיול הבא תארזו לכלב את כמות האוכל לה הוא זקוק. אם נסעתם ושכחתם לקחת איתכם אוכל בשבילו, יש כמעט לכל חנות חיות משלוחים בפריסה ארצית שיגיעו לאן שאתם צריכים.

 

השארתם את הכלב בפנסיון? בדקו מה צריך להביא

בדרך כלל פנסיוני כלבים מספקים גם אוכל, אך ודאו זאת מולם. במידה והכלב שלכם בריא בדרך כלל הוא ככל הנראה יוכל לאכול את האוכל שמציעים בפנסיון. אבל, אם הכלב שלכם זקוק לאוכל מיוחד, עדכנו את העובדים. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא לקשור פתק על הקולר של הכלב שיזכיר בצורה נחמדה את סוג האוכל שלו. זה עדיף מאשר שתתקשרו למקום פעמיים ביום ולודא בעצמכם.

 

נתקעתם בלי אוכל? חכו לבית

התחלנו בלומר שכלבים הם יצורים עם שגרת יום סדירה. זה נכון ואתם צריכים לעשות את המאמצים כדי לשמור להם עליה. אבל אם נתקעתם מחוץ לבית בלי אוכל בשבילו, עדיף שתחכו עד שתגיעו הביתה. שם, תאכילו את הכלב כרגיל. גם אם הכלב לא אכל כל היום, הימנעו מהגדלת כמויות. כלבים, להבדיל מאיתנו יכולים לעבור שעות רבות בלי לאכול. כשהם יאכלו הם יכניסו כמה שהם יכולים. אל תעמיסו להם את הצלחת.

 

לסיכום

בעלי כלבים חייבים לקחת את הכלב שלהם בחשבון בכל מצב. ממש כמו שאתם דואגים לכם לאוכל, כך שאתם צריכים לדאוג גם לכלבים שלכם. בבית או בחוץ הכלב שלכם צריך לשמור על ההרגלים שסיגלתם לו, בטיולים, בשינה ובתזונה מאוזנת ובריאה.

בונזו

 

אולי יעניין אותך גם

BMI של חתול
כיצד נקבע BMI של חתול?

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד גולשים רבים שמבקשים לדעת איך הם יכולים לדעת אם החתול שלהם סובל מהשמנת יתר. מדובר במצב שבעלי חתולים מכירים מקרוב.

קראו עוד »
מזון
אוכל לחיות: זה רק פט בסט!

פטבסט הינה חנות חיות הממוקמת ברמת גן ומספקת ציוד ומזון לבעלי חיים למגדלים פרטיים ומקצועיים מן המותגים המובילים בעולם ובמחירים משתלמים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא

קראו עוד »