חיפוש

כיצד נקבע BMI של חתול?

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד גולשים רבים שמבקשים לדעת איך הם יכולים לדעת אם החתול שלהם סובל מהשמנת יתר. מדובר במצב שבעלי חתולים מכירים מקרוב. זה הרי ידוע שחתולים אוהבים לאכול והרבה, כך שצריך להגביל אותם לא פעם בכמויות, כדי למנוע השמנה.

אם אתם רוצים לבדוק מה מצב החתול שלכם, כדאי שתישארו אתנו ותגלו איך נקבע ה – BMI שיאפשר לכם לדעת איפה המשקל של החתול נמצא על הסקאלה הכללית.

 

מחשבון BMI  – מה זה? ואיך משתמשים בו?

מחשבון ה –  BMI מאפשר לנו לגלות אם המשקל של החתול תקין ואם הוא סובל מעודף משקל או במקרים אחרים מתת משקל. כדי לדעת מה מצב החתול שלכם, עליכם להזין בתוך המחשבון את הפרטים הבאים:

  • גיל החתול
  • המשקל הנוכחי שלו
  • הגובה שלו

ראוי לציין כי ערכנו בירור מעמיק בנושא וגילינו שרוב מחשבוני ה – BMI אינם מיועדים לחתולים. שכן, בני האדם הם אלו שעושים בו שימוש תדיר. כך שאם תבחרו לבדוק את העניין באמצעות מחשבון זה, כדאי שתערכו חיפוש ממוקד ברשת ותוודאו שאתם עורכים חיפוש במחשבון שמתאים לחתולים או לבעלי חיים באופן כללי.

BMI של חתול

למה חשוב לבדוק את ה – BMI של החתול שלכם?

יכול להיות שגורם מקצועי המליץ לכם לערוך בירור אודות המשקל של החתול, כדי שתוכלו להיות רגועים. אם כך, תדעו שמדובר בעניין שחשוב ליישם בהקדם האפשרי. שכן, אם החתול שלכם סובל מהשמנת יתר או מתת משקל, הוא עלול לפתח מחלות קשות שיהיה צורך לטפל בהן בהמשך בבית חולים וטרינרי.

היכנסו אל הקישור הבא ותקבלו מידע מעמיק אודות ההשלכות של השמנת יתר ותת משקל בקרב חתולים: https://cat-in-boots.co.il.

 

הימנעות מהשמנת יתר – יש מקורות מידע רבים שיסייעו לכם בנושא

ערכתם חיפוש במחשבון BMI וגיליתם שהחתול שלכם סובל מהשמנת יתר? אתם לא לבד. יש הרבה בעלי חתולים שמגיעים למסקנה הזו וכדאי שתדעו זאת. אם אתם רוצים לשמור על החתול שלכם, כדאי שתקראו מדריכים שעוסקים בתזונה נכונה לחתולים. המדריך הנוכחי נחשב למדריך מקוצר, כך שלא נוכל להציג בפניכם אינפורמציה מעמיקה בנושא. בפסקה הבאה נציין בפניכם בקצרה את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לשמור על המשקל של החתול.

BMI של חתול

הדרך הטובה ביותר להפחית את המשקל בקרב חתולים

חתול שסובל מהשמנת יתר צריך קודם כל לקבל תפריט שהותאם לו באופן אישי. תפריט זה מורכב בדרך כלל מכמות גבוהה של חלבונים וכמות נמוכה יחסית של פחמימות ושומנים. יישום של תפריט זה לאורך זמן יאפשר לגופו של החתול להפחית את כמות השומן בגוף ולהביא לירידה במשקל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך שבה נקבע ה – BMI לחתול וכל מה שנוגע לזה. נאחל לכם שתדעו לסייע לחתול שלכם במקרה של השמנת יתר ושיהיה לכם ולו רק בריאות.

BMI של חתול

אולי יעניין אותך גם

מזון
אוכל לחיות: זה רק פט בסט!

פטבסט הינה חנות חיות הממוקמת ברמת גן ומספקת ציוד ומזון לבעלי חיים למגדלים פרטיים ומקצועיים מן המותגים המובילים בעולם ובמחירים משתלמים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא

קראו עוד »