חיפוש

אוכל לחיות: זה רק פט בסט!

פטבסט הינה חנות חיות הממוקמת ברמת גן ומספקת ציוד ומזון לבעלי חיים למגדלים פרטיים ומקצועיים מן המותגים המובילים בעולם ובמחירים משתלמים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים עבור חתולים, כלבים, מכרסמים, דגים, ציפורים וחיות אקזוטיות במשלוחים עד הבית ובשירות אדיב ונעים במיוחד.

 

פטבסט

הנסיון, האיכות, רמת השירות והידע הרב שרכשו מייסדי פטבסט הופכים אותה לחנות המובילה בארץ לציוד ומזון לבעלי חיים ואתם מרוויחים ובענק משפע של מבצעים, מותגים נבחרים, מזון איכותי ביותר וכל הפינוקים שמגיעים לחברים הקטנים, כי פט בסט חנות חיות שמאמצים.

 

עבור אילו בעלי חיים ניתן למצוא מזון וציוד?

כתובת החנות הינה מגדל ספיר רמת גן, ותוכלו למצוא בה שפע של מותגים מובילים של מזון איכותי לכל בעלי החיים, צעצועים, משחקים, טיפוח ויופי, בריאות, אימון ואילוף ועוד. באתר החנות ניתן לרכוש את כל המוצרים ולקבלם במשלוח עד פתח הבית וליהנות ממבצעים משתלמים במיוחד עבור כל סוגי בעלי החיים:

  • כלבים
  • חתולים
  • ציפורים
  • זוחלים
  • מכרסמים
  • חיות אקזוטיות

 

מה תוכלו למצוא בחנות?

בחנות תוכלו למצוא את כל סוגי המזון הדרוש לכם וכמו כן גם ציוד לשינה, פנאי, משחק, אילוף ואימון:

 

מלונות, כלובי אימון, מיטות

מלונות באיכות גבוהה מאד לשמור על בריאותו של הכלב מחוץ לבית, כלובי אימון לחינוך כלבים צעירים, מיטות מפנקות ורכות ללילות של מנוחה מרגיעה.

 

בריאות, טיפוח ויופי

תוכלו למצוא שפע של מוצרי טיפוח לבריאות השיניים, הפרווה והעור לבעלי חיים שמריחים ונראים נפלא ושמירה על בריאותם של החברים הטובים ביותר שלנו.

 

אילוף ואימון

בחנות תוכלו למצוא את כל הציוד הדרוש לכם לאימון ואילוף בעלי החיים להתנהגות רצויה ובטוחה בקרב בני אדם ובעלי חיים אחרים.

מתקני האכלה 

מתקני האכלה

תוכלו לרכוש מוצרי האכלה אוטומטיים בעיצובים מגניבים, צעצועים המספקים חטיפים לשם שעשוע ופיתוח הכישורים האינטלקטואליים של בעל החיים.

 

מזון ומוצרי מזון משלימים

באתר תוכלו למצוא שפע של מותגי המזון המובילים בעולם, מזון יבש ורטוב, חטיפים ומזונות משלימים לכל מטרה.

 

אקווריומים, טרריומים וכלובי ציפורים

בחנות ישנו מבחר של אקווריומים וכלובי ציפורים בגדלים שונים ובהתאמות שונות.

 

צעצועים ומתקני גירוד

שיעמום וחוסר תעסוקה עשויים לגרום לבעלי החיים לפגוע ברהיטים או להתנהג בפראות. חשוב לספק לבעלי החיים שפע של צעצועים מכל מיני סוגים לסיפוק הסקרנות, צורך הלעיסה והמרדף אחרי טרף ולהגברת הכישורים החברתיים.

 

מזון לבעלי חיים אלרגיים 

בחנות תוכלו למצוא שפע של מזונות אנטי אלרגניים.

 

לסיכום

פטבסט הינה חנות חיות ברמת גן המציעה מזון וציוד לבעלי חיים מסוגים שונים מן המותגים המובילים ובמחירים הכי משתלמים. באתר האינטרנט של החנות תוכלו לרכוש מוצרים שונים, ליהנות ממבצעים וממשלוחים עד פתח הבית בשירות אדיב ומהיר.

עצם

 

אולי יעניין אותך גם

BMI של חתול
כיצד נקבע BMI של חתול?

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד גולשים רבים שמבקשים לדעת איך הם יכולים לדעת אם החתול שלהם סובל מהשמנת יתר. מדובר במצב שבעלי חתולים מכירים מקרוב.

קראו עוד »