חיפוש

3 יתרונות לשימוש בפינת אוכל עגולה בבית

שולחן האוכל הוא לא רק מקום לאכול, אלא לעיתים קרובים מהווה את המרכז החברתי של הבית.

מארוחות משפחתיות, לערבי משחקי קלפים, ועד לדיונים רציניים – שולחן האוכל עשוי להיות הרהיט הרב-תכליתי ביותר בביתכם.

בגלל החשיבות הרבה, אנו ממליצים על בחירת פינת אוכל עגולה.

 

היתרונות של פינת אוכל עגולה

הפקת המיטב משולחן האוכל מתחיל בבחירת הגודל והצורה המתאימים ביותר לפינת האוכל. עבור רבים, העיצוב המלבני המסורתי הוא כמעט בחירה אוטומטית בעיקר משום שכל כך הרבה אנשים גדלו במשקי בית עם צורה זו של שולחן אוכל והוא לכאורה משתלב בחדר מרובע או מלבני.

עם זאת, קיימת צורה נוספת שתרצה לקחת בחשבון בעת רכישת ​​רהיטים חדשים לבית שלך. שולחן אוכל עגול מציע יתרונות רבים שעשויים בדיוק להתאים לצרכים הספציפיים שלך. הנה כמה מהיתרונות ששולחן עגול עשוי להביא לביתך.

 

זרימה ומרחב טובים יותר

מכיוון שאין פינות לשולחן עגול, הוא יוצר יותר מקום כך שאנשים יוכלו להסתובב ולהגיע למושב שלהם. שולחן עגול מתאים מאוד לחדרי אוכל בסגנון רשמי. הזרימה המשופרת חשובה מאוד מכיוון שאתה ואלה שישבו סביב השולחן שלך לא רק זקוקים למקום להצבת האוכל, שיעורי הבית, המשחקים או החומרים, אלא גם את המרחב סביב השולחן כדי לנוע בנוחות ולמצוא את המיקום בו אתם מעוניינים לשבת.

לעתים קרובות מדי אנשים רוכשים שולחנות אוכל מלבניים לחדרים מלבניים ומגלים שאין מספיק מקום לאנשים כדי למצוא מקום לשבת בנוחות. שולחן אוכל עגול מונע בעיות כאלה על ידי ניצול טוב יותר של שטח באזור קטן יותר, כך שיש פחות צפיפות כשמנסים לשבת.

 

אינטראקציה אישית טובה יותר

בעיה אחת גדולה עם שולחן מלבני היא ששיחה בצד אחד עשויה להשאיר בחוץ את האנשים שבצד השני. זה יכול להיות לא קל להיכנס לשיחה כשיושבים באותו צד של מישהו בהמשך השורה.

לעומת זאת, שולחן עגול אומר שכולם פונים למרכז כך שלעולם לא תישאר מחוץ לשיחה. יהיה הרבה יותר קל לתפוס את תשומת ליבו של מישהו, וכך כולם יכולים להשתתף. יש גם תחושה של פתיחות שמעודדת אותך לשוחח עם אחרים וגורמת לחוויה נעימה הרבה יותר.

יש לך גם פחות סיכוי להחמיץ את המנה האהובה עליך בזמן הארוחה, כיוון שאתה יכול פשוט לקחת אותה בעצמך מתי שתרצה. עם שולחן עגול, כולם מעורבים כך שיש פחות העברת אוכל ויותר שיחות נעימות.

 

מושלם למרחבים קטנים יותר

לשולחנות עגולים טביעות רגל קטנות יותר משולחנות מלבניים באותו גודל מכיוון שאין פינות שמבזבזות מקום בפועל. המשמעות היא שקל יותר להכניס שולחן עגול מתאים לחלל קטן יותר בהשוואה לשולחן מלבני רגיל. בנוסף, מכיוון שכולם נמצאים בזווית קלה לאלו שלצדם, יש תחושה פחות צפופה מאשר זו שאתה מקבל כשיושבים כתף אל כתף בשולחן מלבני.

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »