חיפוש

מארחים בחצר? ככה עושים את זה נכון!

מאז תקופת הקורונה בה נמנענו מלהיפגש עם קרובינו במקומות סגורים, נחשפו ישראלים רבים ליתרונות הרבים שבאירוח בחצר הבית. אוויר נקי, תחושה משוחררת וחופשית ומרחב פתוח וחברותי יותר – אלו רק חלק מההנאות שבאירוח בחצר הביתית שלנו. מאז החל מרדף בלתי פוסק אחר רעיונות ודרכים חדשות לשדרוג האירוח בחצר. זקוקים לכמה? הטקסט הזה בדיוק בשבילכם. 

 

לפני הכל- טיפוח החצר

אחד היתרונות הגדולים באירוח בחצר הוא שחלל הבית עצמו נשאר נקי ונח וכך ניתן להסיר את הלחץ לגבי הסידורים והניקיונות הביתיים. עם זאת, כעת החצר כולה הופכת להיות הפנים של הבית, וכמובן שעלינו לוודא שמדובר בפנים נקיות ומתוחזקות.

ראשית עלינו לטפל בצמחייה שלנו. חשוב לוודא שהעלים המתים של כל הצמחים נתלשים בטרם הגעת האורחים. גם אם אין ברשותכם מגזמות או מכשור הנועד לכך, ניתן להסיר את העלים באופן ידני, אך חשוב לוודא שאוספים את העלים מיד כדי למנוע מצב שרוח קלה תעיף את העלים היבשים במהלך האירוע.

גם אם המצב קשה ומדובר בצמחייה שהוזנחה תקופה ממושכת, אל תוותרו. ניתן לקנות צמחי נוי במחירים זולים ובצבעים חזקים שימשכו את תשומת הלב. מומלץ גם כמובן לשטוף את הצמחייה ואת שאר אזור האירוח על מנת להוסיף ברק לסביבה.

שולחנות אוכל נפתחים מעץ

אבזור החצר

מדובר בחלק המהנה ביותר בתכנון האירוע! כעת עליכם לדמיין כיצד הייתם רוצים שהערב יראה והיכן הייתם רוצים למקם כל חלק וחלק. בשלב זה חשוב להיעזר בשאלות מנחות כמו האם נרצה להציב שולחן נפרד עליו יחכה האוכל? כמה אורחים עומדים להגיע? מה סידור הישיבה הנוח ביותר? ועוד שאלות שיעזרו לנו ליצור את אופי האירוע. כעת עלינו למצוא פתרונות. אין ספק שהיום המלאכה פשוטה יותר מאשר בעבר היות וניתן להשיג כעת פריטי אירוח נוחים ואיכותיים במיוחד.

שולחנות אוכל נפתחים מעץ למשל, הם מוצר נוח ויעיל מאוד לשימוש. ניתן להציב את השולחן לפני הגעת האורחים ולאחר סיום שלב האוכל השולחן מתקפל בצורה פשוטה ונוחה וכך חלל האירוח הופך לגדול ומרווח יותר. בנוסף, כדי שכל אורח שמגיע יתפעם מהעיצוב שלנו מומלץ לבחור מפות ומפיות בצבעים משלימים אשר יבליטו זה את זה ולהוסיף קישוטים נוספים כמו פרחים או אריחים מעוצבים.

שולחנות אוכל נפתחים מעץ

איך לא? אוכל!

חצר מהממת יש לנו, ואבזור מושלם גם. האורחים כבר אישרו הגעה וכעת כל מה שנותר הוא לדאוג שיהיה מה לאכול. חשוב לזכור שהחשש מהכנת כמות גדולה של אוכל הוא לרוב מעט מוגזם היות וגם לזה קיימים פתרונות רבים.

ראשית, חלקו לחלק מהמוזמנים מנות בודדות להכנה, כך הם ירגישו שהם לוקחים חלק באירוע המוצלח וגם חלק מהמעמסה יורדת מכתפיו של המארח. אם אין ברצונכם לבנות רשימת אוכל, ניתן גם להיעזר בשירותיו של קייטרינג מומלץ שיעזור בביצוע המשימה, אך חשוב לזכור שיש לבצעה את ההזמנה מבעוד מועד וכי הזמנה כזו תעלה סכום גבוהה יותר.

 

סיכום

אירוח אירועים בחצר הבית עלול להראות ככאב ראש לחלקנו אך לא כך הדבר! בעזרת פתרונות פשוטים ויצירתיים כמו שולחנות עץ מתקפלים והזמנת קייטרינג, תוכלו להרים ארוחה נפלאה ואירוע שכולם יצליחו ליהנות בו. אל תשכחו שהדבר החשוב ביותר הוא שתיהנו גם אתם ושתצליחו לחוות את האירוע במלואו.

שולחנות אוכל נפתחים מעץ

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »