חיפוש

מתחברים לשורשים: הכירו את חנות הריהוט המרוקאי שתגרום לכם להתאהב

אם אתם חובבי ריהוט אותנטי ובעל משמעויות תרבותיות עמוקות, נותר לנו להגיד לכם רק דבר אחד: ברוכים הבאים לעולם הריהוט המרוקאי! אם אתם מחפשים באמת להתאהב בפריטי הריהוט שלכם, ריכזנו עבורכם מידע שהוא נטו עבורכם, המשיכו לקרוא. 

חנויות ריהוט בדרך כלל מציעות רהיטים גנריים, שניתן לראות כמעט בכל בית ודירה בארץ. ואם אתם חובבי ריהוט איכותי, אתם כנראה תרצו שפריטי הריהוט שלכם יהיו ייחודיים ככל הניתן. וכאן נכנס לתמונה ריהוט אותנטי-תרבותי שבעצם מספר סיפור מסוים. הסיפור הוא תרבותי, אבל גם סיפור עיצובי לכל דבר ועניין. הכירו את החנות שעומדת לגרום לכם להתאהב במורשת מרוקאית מפוארת, דאר מרקש.

 

יותר מעיצוב מרוקאי: בל נשכח את הפרקטיקה!

כל המוצרים של דאר מרקש נועדו לשקף את המורשת והמסורת התרבותית העשירה שיוצרים פריטי ריהוט מרוקאי. במילים אחרות, פריטי הריהוט בחנות מספרים סיפור ומציגים רקע תרבותי שלם. בהיבט הזה, החנות מביאה לביתכם איזשהו TOUCH אקזוטי חשוב.

רוצים טאץ' עיצובי שמותיר את הרושם הנכון? ובכן, מכיסאות, שולחנות מעוצבים ועד לשטיחים עם פרטים מורכבים, יש בימינו לא מעט אופציות שיעזרו לכם להדר את הבית. ואם רוצים בית באמת מהודר, חשוב גם לקחת בחשבון את הפרקטיקה. במובן הזה, רהיטים מרוקאיים צריכים להיות לא רק עיצוביים, אלא גם פרקטיים.

חנות רהיטים מרוקאית

פריטים לבית בעיצוב מרוקאי אותנטי

חנויות רהיטים מרוקאים יכולות להציע לכם מגוון מוצרים משלימים לבית, לרבות פמוטים בעיצוב מרוקאי, קערות יפהפיות בעיצוב אותנטי, נרות ומאפרות, טקסטיל באריגה ידנית ועוד. ואם אתם רוצים להפוך את המטבח שלכם לשלם יותר, מומלץ גם לרכוש כלי קרמיקה מעוצבים.

לגבי העלויות, המחירים בדרך כלל ינועו בין עשרות שקלים לבי מאות שקלים בודדים, תלוי בסוג הפריט המשלים שאתם רוכשים. ואם הפריטים שתרכשו יהיו באיכות טובה, ההשקעה בהחלט תהיה שווה את זה בטווח הארוך.

 

לסיכום, כמה דגשים לעיצוב הבית המרוקאי המושלם

בסופו של יום, רהיטים בעיצוב מרוקאי יכולים להיות דרך פשוט פנטסטית להוסיף איזשהו TOUCH עיצובי ואקזוטי לבית שלכם. וחשוב לזכור, כאשר מעצבים את הבית, העיצוב אינו עוסק רק זה בריהוט. מעבר לריהוט, עיצוב הבית עוסק גם בפרקטיות ושימוש נכון בריהוט שלכם. אם אינכם בטוחים כיצד להתחיל בעיצוב הבית, אפשרי להתחיל עם פריטים כמו טקסטיל צבעוני, שטיחים וכריות מעוצבות.

כשתרכשו את מוצרי הבסיס האלו, תוכלו לייצר איזשהו בסיס שיהווה השראה עבור המשך העיצוב של הבית. בשורה התחתונה, כדי להפגיש את הבית עם העיצוב המרוקאי, אפשר לנקוט בכל מיני פעולות עיצוביות שונות ולרכוש פריטי ריהוט מאוד מגוונים. אם אתם לא רוצים לאבד כיוון ולמצוא את עצמכם מוציאים מעבר ממה שתכננתם, חשוב ליצור איזושהי רשימה שתעזור לכם לעשות סדר בנושא. הגדירו מה חשוב לכם פחות ויותר, ולכו לפי הסדר הזה.

חנות רהיטים מרוקאית

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »