חיפוש

ריהוט לבית – איך תעצבו לפי הטעם שלכם

עוברים לדירה חדשה או משדרגים את הישנה? זה הזמן למלא את האוירה באנרגיות טובות של התחדשות. בין אם תבחרו לקחת מעצב/ת, או לקחת יוזמה ולעצב לגמרי בעצמכם על פי טעמכם האישי, יש מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתחילים. לכן ערכנו בשבילכם רשימה של מספר נקודות למחשבה שיעזרו לכם להגיע להחלטות הטובות ביותר עבורכם. 

 

כיצד מתחילים?

כשחושבים על ריהוט לבית מומלץ להגיע לחנויות התצוגה על מנת להתרשם מן הגודל והצבע של הרהיט טרם הזמנתו גם אם הוא נראה נהדר באתר האינטרנט. ביקור בחנות גם יאפשר לכם לשמוע על מבצעים שאינם מופיעים באתר ויכולים לחסוך לכם כסף. כמו כן מומלץ לשאול את המוכרים כיצד לשמור על תחזוקה נכונה של הרהיט וחומרי הניקוי המתאימים לו, על מנת לשמור על שלמותו ויופיו לאורך שנים.

 

ומה לגבי התקציב?

בין אם בחרתם לקחת מעצב/ת או החלטתם לעצב בעצמכם, חשוב שתגיעו להסכמה על התקציב. לכולנו יש חלומות נפלאים כיצד נרהט את הבית בטוב טעם ובצבעים יפים, אך המחיר בהחלט צריך להילקח בחשבון. כך חווית ההתחדשות תישאר נעימה מבלי לגרום נזק לחשבון הבנק.

 

בחירת צבע הרהיט

לכל אחד מאיתנו טעם אישי שמכתיב לנו את בחירת צבע הרהיט, אך כדאי לדעת שלצבעים כהים או בהירים יש השפעה שונה על מראה הבית. מומלץ לקחת בחשבון עד כמה הבית מואר, מה גודל החלל אותו אנחנו מעוניינים לרהט ואילו אלמנטים עיצוביים יכולים לשדרג את המראה הכללי, דוגמת כרית או תמונה לקיר.

 

המגוון כל כך גדול, במה לבחור?

מעצב מקצועי יידע לקחת אתכם לחנויות המוכרות ריהוט ואבזור לבית הקולעים לטעמכם, אך מומלץ להקשיב לו כאשר הוא מציע לכם לנסות משהו אחר. הוא יכול לעזור לכם ליצור חגיגה של צבעים ושילוב של סגנונות לאווירה קסומה בביתכם. אך אם אתם מרגישים שהוא מרחיק לכת, אל תחששו לומר לו זאת, בסופו של דבר עליו להתאים את עצמו לרצונכם ולהעדפות האישיות שלכם.

 

קניתי, שילמתי, התחרטתי, מה עושים?

במידה ואתם מתקשים להחליט, דעו שכיום ישנן חברות שמסכימות לקחת בחזרה את הריהוט אם התחרטתם. חשוב תמיד לברר מראש מהן אפשרויות הביטול ועד כמה גמישה החברה שאתם בסופו של דבר מחליטים לרכוש ממנה, וכמובן לקחת את הזמן לשקול בכובד ראש ולא למהר להחליט.

 

לסיכום

חווית עיצוב הבית היא חגיגה של התחדשות שתמלא אתכם בהתרגשות נפלאה. פתאום כיף להזמין אורחים ולקבל מחמאות מקיר לקיר, או לשוב הביתה מיום עבודה ולבלות ערב שקט בחיק המשפחה. לכן חשוב שתקחו את הזמן להחליט, להתלבט, להתייעץ ולבחור רק במה שאתם הכי שלמים איתו מבחינת העיצוב והמחיר, האיכות והטעם האישי שלכם, ולהתענג על האווירה החדשה.

ריהוט לבית

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »