חיפוש

מה עושים כשהביוב חסום?

ביוב חסום זו בעיה שעלולה לפגוש אתכם בכל זמן, ואתם צריכים להיות ערוכים לטיפול בה. אי טיפול בבעיה עלול לגרום לנזקים חריפים, ולכן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להזניח את זה. אם בעבר הדרך היחידה להתמודד עם ביוב חסום הייתה לפתוח את הסתימה עם הידיים, כיום יש מגוון פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים לנו להתגבר על הסתימה באמצעים חכמים יותר.

 

טיפול בביוב בעזרת טכנולוגיה

כאשר מדברים איתנו על טיפול בביוב, טכנולוגיה היא לא בהכרח הדבר הראשון שעולה לנו לראש. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להכיר את סמארטליין רובוטיקס. החברה מייצרת מגוון פתרונות שמאפשרים לכם להתגבר על סתימות בצורה מהירה ונוחה. אם אתם אנשי מקצוע בתחום, המוצרים של החברה הם בגדר חובה עבורכם. כאן נספר לכם על כמה מהאמצעים המרכזיים.

טיפול בביוב

 

איתור מקום הסתימה

הדבר הראשון שאותו אפשר לעשות עם המוצרים של החברה הוא לאתר את מיקומה המדויק של הסתימה. אם בעבר היינו צריכים לפתוח את כל הצנרת כדי להגיע למקום הסתימה, כיום אפשר להחדיר מצלמה למערכת הביוב שתשדר לאחור את המצב בפנים. המצלמה תעזור לכם להבין מה בדיוק המקום שאליו צריך לגשת לטפל בסתימה, וכך לא תצטרכו לפתוח את כל התשתית.

 

הזרקת מים בלחץ גבוה

הסיבה הנפוצה ביותר לחסימת ביוב היא הצטברות של חפצים בתעלות הביוב. החפצים הללו יכולים להיות שאריות של עצים, אשפה, פסולת בניין ועוד שלל דברים שלא בדיוק אמורים להיות בתוך מערכת הביוב שלכם. ברגע שנזריק לתוך מערכת הביוב מים בלחץ גבוה, חלק מהדברים הללו יסחפו עם הזרם של המים מה שיכול להוביל לפתיחה של הסתימה. אם זה לא עוזר, יש אמצעי אחר.

 

להב חשמלי

לא מעט סתימות נוצרות בשל הידבקות של חומרים לדפנות של צינורות הביוב. לעיתים די בלחץ מים כדי לנקות את הדפנות, אולם במקרים שזה לא מספיק האמצעי הזה הוא בדיוק הפתרון. מדובר על מכשיר חשמלי שמצויד בלהבים חדים שידאגו לנקות היטב את דפנות הצנרת. גם חלקים גדולים שלא היו יכולים לעבור בצנרת לפני הטיפול, יהפכו כעת לחלקים קטנים שנשטפים עם הזרם.

איתור המקום

 

שימוש בחומרים כימיים

האמצעי האחרון שעליו נדבר הוא חומרים כימיים שנועדו לאכל את מה שסותם את הביוב. מדובר על חומרים חזקים במיוחד שמסוגלים לכלות את מה שהם נתקלים בו. החומרים הללו יעילים בעיקר במקרים שבהם קשה לנו לגשת למקום שבו נוצרת החסימה במערכת הביוב.

 

לסיכום

ביוב חסום דורש טיפול מידי, ולמרבה המזל יש מגוון אמצעים טכנולוגיים שבעזרתם אפשר לפתוח במהירות את הסתימה. בין האמצעים הללו ניתן למנות מכשיר חשמלי שחותך את מה שסותם את הביוב, חומרים כימיים שנועדו לאכל את מה שסותם את הביוב, וכמובן מצלמה משוכללת שנועדה לאפשר לנו להבין מה בדיוק קורה בתוך מערכת הביוב כדי שנוכל לטפל בזה.

הזרקת מים בלחץ

אולי יעניין אותך גם

צינור מים ראשית
טיפול בנזילות בביתכם

אם הגשם תפס אתכם לא מכונים, והתחילו הנזילות אל תוך הבית, או שאולי מערכת המים שלכם החליטה לעשות קצת בעיות, וצינור אחד התפוצץ, הנה כמה

קראו עוד »