חיפוש

כיצד מאתרים נזילה בבניין משרדים?

נזילה בבניין משרדים יכולה להופיע במקומות שונים ולהיגרם ממקורות מגוונים. נזילה כזו עשויה להיגרם מחדירה של מיים מדפנות המבנה, בעיות בצנרת ועוד. בבניין משרדים בדרך כלל יש ציוד יקר מאוד שעלול להינזק אם לא מטפלים מיד בנזילות. השאלה היא איך מאתרים רטיבות בבניין משרדים. ומתי צריכה להידלק לנו נורה אדומה?

 

מתי להזמין מאתר נזילות

כאשר מבחינים בחשבון מים חריג בבניין משרדים או ברטיבות זה בדיוק הזמן לקרוא לאיש מקצוע לאיתור נזילות מים. בדרך כלל בבניין משרדים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיה כי זה לא בית. לכן מיד ששמים לב למשהו חשוד תקראו למאתר.

 

איך מאתרים נזילה בבניין משרדים

בדרך כלל כאשר מדובר בבניין משותף כמו בניין משרדים הדרך היעילה ביותר לאיתור הנזילה היא שימוש במצלמה טרמית. מצלמה כזו משקפת את הטמפרטורות בכל האיזורים על ידי טכנולוגית אינפרא אדום. כאשר אתם מזמינים מאתר נזילות חשוב שתבחרו איש מקצוע שמתמחה באיתור נזילות בבניני משרדים. בדרך כלל איתור נזילות בבנייני משרדים מורכב יותר כי השטח הרבה יותר גדול המחיר דם כן יהיה בהתאם.

 

במי לבחור כדי לאתר נזילות בבניין משרדים

לפניכם כמה פרמטרים שיסייע לכם לבחור את איש המקצוע הנכון שיאתר את הנזילה במהירות האפשרית כמה שיותר מהר.

  • דבר ראשון חשוב שיהיה מדובר במאתר נזילות וותיק ובעל ניסיון. איתור נזילות בבניין משרדים מורכב הרבה יותר מאיתור נזילות בבית פרטי. לכן חשוב לבחור אחד עם ניסיון שיתמודד בהצלחה עם האתגרים.
  • תפנו רק למאתר מומלץ. או שתחפשו המלצות באתרי אינטרנט כמו מדרג ואינדקס. או שאם יש לכם אפשרות הכי מומלץ לברר אצל חברים ומכרים שנעזרו כבר בשירותיו של מאתר נזילות. הם יוכלו להמליץ לכם על מאתר יעיל שעושה את העבודה במקצועיות ואחריות.

 

השלב הבא – תיקון הנזילה

לאחר שהזמנתם בעל מקצוע שאיתר את הנזילה חשוב שתתקנו אותה כמה שיותר מהר ואפשר במקום. אם לא מטפלים מיד זה לא עוזר שיודעים מה המקור של הבעיה. כמובן שעם הנזקים המשניים כמו עובש בקירות אפשר לחכות קצת. אך התיקון של הנזילה עצמה חייב להיות מיידי.

 

סיכום

כאשר מבחינים בחשבון מים מנופח או ברטיבות בבניין משרדים חשוב לפנות מיד למאתר נזילות. מאתר נזילות יאתר את מיקום הנזילה המדויק על ידי שימוש במצלמה טרמית המבוססת על טכנולוגית אינפרא אדום. איתור נזילות בבניין משרדים הוא מורכב יחסית הצנרת מסועפת מאוד וקשה להבחין מה המקור של הנזילה.

לכן תפנו רק למאתר נזילות מומלץ, בעל ניסיון באיתור נזילות בבנייני משרדים. לאחר שמאתר הנזילות יאתר את מיקום הנזילה המדויק. אל תתמהמהו, תקנו מייד את הנזילה וכך תמנעו נזקים נוספים לבניין.

לאתר נזילה בבניין משרדים

אולי יעניין אותך גם

צינור מים ראשית
טיפול בנזילות בביתכם

אם הגשם תפס אתכם לא מכונים, והתחילו הנזילות אל תוך הבית, או שאולי מערכת המים שלכם החליטה לעשות קצת בעיות, וצינור אחד התפוצץ, הנה כמה

קראו עוד »