חיפוש

למה רבים מזמינים היום מקלחונים מעוצבים לבית בהתאמה אישית

מקלחת זה כבר מזמן זה לא רק מקום לפונקציה פשוטה וטכנית, זה מקום שאפשר להפוך אותו למפנק, מרגיע, כמו זמן מחוץ לעולם בו אפשר קצת לנקות את הראש ולהתמסר לחוויה. לכן, אנשים לא מסתפקים כבר במקלחת כפי שהכרנו, ועולם המקלחונים בהתאמה אישית הגיע ובגדול. היום אתם יכולים להזמין מקלון בדיוק על פי הטעם האישי שלכם בואו ונבין למה זה הפך להיות דבר כה נפוץ ואהוב.

 

עיצוב וחדשנות

בחברות השונות היום כמו רוטמן מקלחונים ניתן להזמין מקלחונים מעוצבים משובחים, שמביאים רוח חדשה לעולם המקלחונים. במקום להסתפק במקלון רגיל ולא מיוחד, אתם יכולים להזמין מקלחון מעוצב ומותאם אישית עבור הצרכים והסטייל שלכם. מדובר בהכנסה של עוד פריט מעוצב לביתכם שיביא את החדשנות של העולם ואת הטעם האישי שלכם.

 

הזמנה אישית

  • מידה בהתאמה – הדבר הנהדר בהזמנת מקלחון בהתאמה אישית, זה שיש את האופציה לפתרונות עיצוביים שיתאימו לכל בית וחדר שבנויים באופן אחר אחד מהשני. על ידי מדידות, יחס מקצועי והתנהלות מקצועית, תוכלו להתאים את המקלחון בצורה הטובה ביותר עבור ביתכם.
  • עיצוב על פי טעם – דבר נוסף שמתאפשר בהתאמה האישית של המקלחון במעוצב, זה שלא תצטרכו להסתמך על דברים בנאליים קיימים, ותוכלו שהמקלחון יעוצב על פי הטעם שלכם. לאנשים שונים כמובן יש טעם אחר, לכן כך תוכלו שהמקלחון יעוצב ויותאם בדיוק עבורכם.

 

סוגי המקלחונים

ישנם כמובן המון סוגים שונים של מקלחונים שניתן להזמין בעיצוב אישי, ובכל זאת יש כמה סוגים עיקריים ששווה להכיר כבסיס להחלטה.

  • חזיתי או פינתי – אלו הם שני הסוגים העיקריים של מקלחונים מעצובים, הפינתי בדרך כלל אהוד יותר מכיוון שהוא נכנס בפינה של החלל בזווית נוחה ששומרת על חסכון במרחב. החזיתי מתאים בעיקר אם יש לכם מספיק מקום לכך מבחינת המיקום והמרחב בחדר הרחצה.
  • מקלחון זכוכית – בתחום הזכוכית יש כמה אפשרויות שניתן לבחור מהן, יש זכוכית אטומה, שקופה ויש גם כאלו עם צבעים ודוגמאות. הזכוכית השקופה מייצרת תחושת מרחב ואילו האטומה מייצרת תחושה של פרטיות. העיקר שבהזמנה האישית יש לכם את הקלות של לבחור על פי מה שמתאים לכם.
  • דלתות המקלחון – ישנם סוגי דלתות שתוכלו לבחור מתוכם על פי טעמכם ונוחותכם, יש דלתות הזהה ויש דלתות פתיחה. בדרך כלל זה עניין גם של כמה מקום יש בחדר הרחצה, דלתות הזזה מאפשרות חיסכון במרחב ודלתות נפתחות יכולות לייצר שטח נוסף למקלחת.

 

אז למה מקלחונים?

אם אתם עוברים לדירה חדשה או משפצים את הבית שיש לכם, ועלתה על השולחן ההתלבטות מה הדרך הכי נוחה לכם להתקלח, זו היא הבחירה האולטימטיבית, המקלחון. מקלחון חוסך מים, והיכולת לבחור על פי טעם אישי את העיצוב שלו הופכת את החוויה למהנה ביותר, אין סיבה להתפשר, תזמינו גם לכם מקלחון שיקפיץ את חווית המקלחת.

מקלחונים מעוצבים

אולי יעניין אותך גם