חיפוש

הפריטים שאתם רוצים שיהיו לכם לעיצוב האמבטיה

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד החדרים האינטימיים ביותר שלנו. אין כיף יותר גדול מאשר להגיע הביתה סחוטים אחרי יום עבודה, ולהתרענן במקלחת טובה בחדר אמבטיה מרגיע. אם אתם מתכניים שיפוץ או סתם רוצים לשדרג את המקלחת, חשוב שתגדירו לעצמכם כמה אתם מוכנים להוציא על כך ומה בדיוק סוג העיצוב שאתם רוצים.

אחר כך תוכלו להתחיל לעצב את האמבטיה בעזרת מגוון אביזרים ופריטים שהופכים כל חדר אמבטיות לחדר מלוכה. הינה כמה טיפים ועצות לבחירת המוצרים.

 

פריטים על הכיור

קודם כל חשוב להתאים את גודל הפריט אל גודל הכיור. שימו לב שכשאתם קונים את איזשהו פריט, אתם מודדים מראש את גודל המקום שיש לכם בכיור. אם האביזרים יצאו מתוך הכיור או יחסמו אותו האביזר לא יהיה שווה את זה ובסוף תזרקו אותו סתם. הפריטים הבסיסיים לעיצוב הכיור הם כלי למברשות ומשחות שיניים, כלי לאביזרי קוסמטיקה וכמובן מראה.

חשוב שגם המראה תתאים לפרופורציות של הכיור ושלא תהיה קטנה או גדולה מידי. פריט של אלופים לכיור הוא מתקן קטן שעליו אפשר לתלות מגבות פנים. זה יהיה נוח מאוד וייחודי. אבזרים כאלו תוכלו לקנות אצל הום סטור: https://home-store.co.il ולבחור את הצבע המתאים והגודל.

 

פריטים לאסלה

הדברים הפשוטים ביותר והאלמנטרים ביותר הם מתקן לגלילי נייר טואלט וקקי-סטיק. ישנם לא מעט סוגים של הפריטים הללו. אנחנו ממליצים לכם ללכת על מתקן טואלט שמתחבר לקיר ונמצא באוויר. יש לו הרבה יותר סטייל והוא נוח יותר. בקשר לקקי-סטיק. אל תתקמצנו ולכו על אחד מעוצב ולא על הפשוטים מפלסטיק זול.

פריט של אלופים הם כל מיני אביזרים שיוצרים מעין משחק עם הקרש של האסלה. יש מעין תופסנים שעוזרים להשאיר את הקרש למעלה וכל מיני אביזרים שיוצרים צורות של חיות או פרצופים. אלו  אביזרים מאוד חמודים והם יוצרים שדרוג מעניין.

 

פריטים במקלחת

המקלחת היא החלק המרכזי של חדר המקלחת (זה אפילו נמצא בשם של החדר) לכן שם כדאי להשקיע את מירב העיצוב. הדברים הבסיסיים למקלחת הם וילון שתוכלו לעצב בדרך שלכם וברז המקלחת עצמו. אנחנו ממליצים לבחור בברז אינטרפוץ בגלל שהוא הרבה יותר אסתטי ולא תופס הרבה מקום.

פריט של אלופים יהיה מתלה מגבות מושקע כדי שהם לא תהיינה מפוזרות בכל הבית. פריט אלופים נוסף הוא מתקן שקוף להחזקת שמפו ולסבונים. מתקן כזה יצור לכם שדרוג רציני ויפתור את בעיית בלאגן השמפו בחדרי המקלחת. מוזמנים להיכנס לאתר של הום סטור ולבחור אחד כזה

מעבר לפרטים קטנים כאלו חשוב שתבחרו בקפידה ובהתאמה את האריחים והמרצפות שאתם רוציפ לשים. היום נהוג יותר לבחור במרצפות גדולות בגלל שהם מייצרות תחושה של מרווח. כדאי לכם לבחור מעצבת טובה שתעשה לכם סדר בדברים אם אתם מרגישים שזה יותר מידי. בהצלחה!

עיצוב חדר אמבטיה

אולי יעניין אותך גם