חיפוש

איך לעצב את חדר האמבטיה נוח ויפה

חשוב למצוא את האיזון הנכון בין נוחות לאסתטיקה

עיצוב פנים באופן כללי, מתקיים במתח מתמיד בין שתי שאיפות מנוגדות. שאיפה אחת היא השאיפה לנוחות עבור בני הבית והמשתמשים בנכס, ואילו השאיפה השנייה היא לאסתטיקה. פעמים רבות, השאיפה לעיצוב אסתטי יכולה לבוא על חשבון נוחות המשתמשים במרחב הציבורי. ניתן למצוא שלל דוגמאות לכך, והן לרוב תהיינה מלוות ברקע בוויכוחים וריבים בין בני הבית. המפתח לפתרון הדילמה נעוץ בחשיבה הוליסטית ושלמה על עיצוב הבית, תוך ניסיון לשלב את שני הצרכים הללו בלי שיבואו זה על חשבון זה. החשיבה הזו מלווה עיצוב של כל חלל והיא רלוונטית גם כאשר אנחנו באים לעצב את חדר האמבטיה שלנו.

 

כך תעצבו את חדר האמבטיה בצורה מושלמת

כדי לעצב את חדר האמבטיה בצורה מושלמת, יש לנסות להתאים אותו למשתמשים. עיצוב חדר אמבטיה חייב להתחשב בשאלות מיהם בני הבית, מהו גילם של הילדים, האם ישנם גם אנשים מבוגרים העושים שימוש באמבטיה ועוד. כמו כן, עיצוב חדר האמבטיה בצורה מושלמת צריך להיעשות תוך תשומת לב למספר דגשים עיקריים, הכוללים בין השאר:

  • אביזרים: אביזרי אמבטיה מעוצבים יכולים לחולל פלאים בחדר האמבטיה, מבלי להכניס אותנו להשקעה כספית גבוהה. ישנו מגוון של אביזרים מעוצבים שניתן לשלב בחלל, כאשר רובם לא רק יוסיפו ליופיו של החדר אלא גם יהיו בעלי תרומה פונקציונלית משמעותית. אביזרים כמו מדבקות צבעוניות נגד החלקה, וילונות מקלחת מעוצבים, ואפילו מחזיקי עיתונים ומברשות שיניים מעץ במבוק, יוסיפו המון סטייל לחדר ובמקביל יקלו על המשתמשים.
  • מרחב פנוי: אסור בשום אופן להעמיס יותר מדי על מרחב חדר האמבטיה. הוספת עודף פריטים על חשבון השטח הפנוי, לא רק שאינה הגיינית, אלא גם עלולה לפגום בהנאה שלכם כאשר תעשו שימוש בחדר.
  • טוש איכותי: מאחר ולרובנו אין כל יום את הזמן לשבת שעות בנחת באמבטיה מלאה, אנחנו בוחרים פעמים רבות לעשות מקלחת רגילה. לכן, חשוב מאוד להשקיע גם במוט הטוש שלנו, כך שגם מקלחת רגילה ומהירה תעניק לנו חוויה נעימה. נסו לשדרג את הטוש בעזרת הוספת מוט פינוק, או בעזרת רכישת טוש עם מגוון מצבי הפעלה וזרמים.

 

אל תוותרו על ההנאות הקטנות של החיים

אנחנו נוטים לחשוב על החוויות המשמעותיות בחיים ככאלה שלא ישובו לעולם. בהתאם לכך, השקעה של אלפי שקלים בטיול מסביב לעולם, או תשלום של מאות שקלים עבור מסעדה יוקרתית, ייתפסו בעיני רבים כלגיטימיים, בעוד השקעה בחדר האמבטיה הכוללת רכישת אביזרי אמבטיה מעוצבים תיתפס כמיותרת. מדובר בטעות, מכיוון שההנאה שלנו מהדברים הקטנים של היומיום היא המדד הטוב ביותר לאושר. לכן חשוב מאוד להשקיע דווקא בהנאות הקטנות של החיים שמשרתות אותנו בשגרה. השקעה בחדר האמבטיה תעניק לכם בכל יום דקות ארוכות של אושר, וזו מתנה שאתם חייבים ויכולים לתת לעצמכם.

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם