חיפוש

כל מה שאתם צריכים לטיול מחוץ לבית

הרבה אנשים, בין אם רווקים/רווקות או בעלי משפחות נהנים מאד מבילוי בחיק הטבע. זה יכול להיות חצי יום בחוץ עם ברביקיו ואף לילה או שניים באוהל. יציאה לחיק הטבע היא כיפית ומהנה אך ישנם גם שיקולים שצריך לקחת בחשבון בכל מה שקשור לאוכל ולינה. יש הרבה מאד טיפים באינטרנט וגם חנויות שמוכרות ציוד יעודי לבילוי בחיק הטבע. אנחנו ננסה לעשות לכם סדר, לפי השלבים הבאים:

 

תחליטו על סוג הבילוי

אז דבר ראשון, לפני שאתם מתחילים לארוז, כדאי לעשות תיאום ציפיות עם האנשים שאיתם אתם הולכים לבלות בטבע. חשוב שתחליטו מראש מהו סוג הבילוי. האם מדובר ב"על האש" בלבד באחד מהפארקים או היערות המיועדים לכך. האם אתם מתכוונים לעשות מסלול הליכה של כמה שעות ובסיומו תדליקו את המנגל או שבכלל אתם רוצים לאכול במסעדה ובא לכם רק לראות פריחה קרוב לבית.

אם מתכוונים לישון מחוץ לבית, אז כמובן שצריך לבחור מקום שמתאים לכך. תבררו מראש אם יש חניה, מה המקום מציע, האם ישנה עלות כניסה, מה אפשרויות הלינה שכן ישנם מקומות שאפשר להצטייד מראש באוהל ואילו מקומות אחרים שמציעים לינה באוהל או קרוואן.

 

תכינו רשימת ציוד

לאחר שהחלטתם על אופי הבילוי, חשוב להכין רשימה מראש של כל מה שצריך, בין אם אתם ישנים בחוץ ובין אם לא. הרשימה צריכה לכלול את כל הציוד שישמש אתכם ללינה כמו אוהל, כריות, שמיכות, ציוד הגייני וכד'. כמו כן כל הציוד שאתם צריכים כדי להכין אוכל או לעשות ברביקיו כמו מנגל, גחלים, סוגי בשרים. למרחיקי לכת צריך גם רשימת ציוד לבישול כמו גזייה, סירים, מחבתות, צלחות, כוסות, סכו"ם וכד'.

אם אתם בטיול משפחות עם ילדים קטנים או תינוקות אז ההמלצה היא להכין להם רשימה נפרדת של כל מה שהם צריכים כמו משחקים ומוצרים לתינוקות, שלא תמצאו את עצמכם באמצע היער עם כל הציוד של הקמפינג אבל בלי טיטולים.

 

רכישת הציוד ואריזות

אז אחרי שבחרתם את מקום הבילוי, סוג הבילוי והכנתם רשימה בהתאם, הגיע הזמן להוציא את הכל לפועל ולהצטייד בהתאם. בין אם זו הפעם הראשונה שלכם בטבע ואתם צריכים לרכוש הכל או בין אם אתם מנוסים וצריכים רק השלמות או לחדש חלק מהציוד, ישנם הרבה מקומות וחנויות שמוכרות ציוד נלווה לקמפינג. המלצה שלנו היא על חברת הכל לים – https://www.brz.co.il. מדובר על עסק משפחתי הנמצא בקרית אתא ונותן שירות לכל הארץ באמצעות משלוחים. ניתן להזמין ישירות מהאתר או להגיע למפעל עצמו. החברה קיימת החל משנת 1977 והיא מייצרת מגוון מוצרים המתאימים לקמפינג ולינה מחוץ לבית.

 

אז יאללה לדרך

עכשיו שאתם מוכנים ומצויידים נשאר רק לצאת ולהנות מטיול מחוץ לבית. אנחנו בטוחים שברגע שתעשו זאת פעם אחת אתם תתמכרו.

טיול

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »