חיפוש

טיפים לשמירה על המזגן במיוחד בעונת החורף!

במדינת ישראל שימוש במזגנים נפוץ ביותר והוא אמצעי בקרת האקלים המועדפת על הצרכן הישראלי, בקיץ הישראלי אין לנו אפשרות לחיות בלעדיו, אך גם בחורף חשוב שנשמור על שימוש נכון ונהיה ערניים לתקלות אפשריות על מנת שהמזגן שלנו יוכל לספק את העבודה הטובה ביותר, אז איך עושים את זה? קבלו טיפים לשמירה על המזגן במיוחד בעונת החורף!

 

שימרו על ניקיון המסנן של המזגן

יושבים בסלון בערב חורפי קר, המזגן עובד במרץ רב אבל אתם מרגישים שמשהו לא עובד ? כנראה שהמזגן שלכם הפסיק לחמם, מה יכולה להיות הסיבה לכך? ברוב המקרים האפשרות שהמסנן של המזגן מלוכלך ולכן סתום, מה שלא מאפשר מעבר אוויר דרכו. המסנן במזגן היא אותה רשת קטנה ודקה הנמצאת בכל מזגן ותפקידה הוא למנוע מהאבק הנמצא באוויר ובמזגן להיכנס אל תוך המנוע של המזגן ולגרום לו נזק.

ברגע שאותה רשת סתומה וחסומה, או אז קורים שני דברים, הראשון המזגן מתאמץ יותר, השני הוא פחות יעיל, גם החדר לא יתחמם וגם עלול להיווצר נזק למנוע. הפתרון לכך הוא פשוט ומונע תקלות עתידיות, פשוט הקפידו לבצע ניקיון למסנן אחת לחודשיים. הרשת ניתנת להורדה והרכה בקלות. פרקו אותה, שיתפו היטב במים ( עדיף חמימים ) יבשו היטב והחזירו למקום.

מזגן נקי

דאגו למלות גז

לצורך פעולתו המזגן צורך גז כחלק ממערכת התפעול שלו, בכל מזגן יש מיכל גז שלאחר שימוש של מספר שנים, תלוי בשימוש יש למלא אותו. מדובר על פעולה פשוטה אך נדרש טכנאי לטובת כך, פנו לטכנאי מומלץ באזור המגורים שלכם, אין צורך במשהו מורכב, אם אתם מתגוררים באזור הקריות, פנו אל טכנאי מזגנים מומלץ בקריות הוא ישמח להגיע אליכם, לטיפול קצר ופשוט. בדיקת גז היא פעולה מומלצת כאשר אתם מבצעים טיפול אחר למזגן על ידי טכנאי מוסמך

 

תאפשרו למזגן לנשום

לא נפתיע אתכם אם נגלה לכם שלכל מזגן שנמצא בבית יש יחידה תואמת הנמצאת בחוץ, על הקיר, הגג או המרפסת. היחידות החיצוניות של המזגנים מותאמות לשהייה בחוץ ועמידות בפני כל מזג אוויר, בטח לזה הישראלי. אולם המטרה של הצבת היחידה בחוץ, היא בצורך שלה לצרוך כמויות גדולות של אוויר.

שלכן אם צמח מסויים או הצבת מחסום לאוויר על פתחי האוורור של היחידה יגרום מיד לירידה ביכולת הפעולה של המזגן. לכן וודאו כל הזמן שהיחידה החיצונית פנויה, אם משהו חוסם אותה, הזיזו אותו, אם מטפס עליו צמח, הסירו אותו ודאגו לגזום אותו על פי הצורך.

 

תזכרו את עצמכם

המזגן שלכם הוא מכשיר שעובד לא מעט, בקיץ הישראלי בוודאי ובוא פתרון מעולה לימי החורף, לכן על מנת להבטיח את השימוש הנכון בו עשו לעצמכם תזכורת, על המקרר או ביומן האלקטרוני לפעולות הבאות :

  • ניקיון הפילטר – אחת לחודשיים
  • מילוי גז – על פי ההוראות, בעת הצורך, תמיד בקשו מכל טכנאי או מתקין מזגנים בחיפה והקריות שיבדוק את מצב הגז.
  • השאירו אוויר לנשימה סביב היחידה החיצונית.
  • שימרו על מזגן נקי תמיד.

מזגן

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »