חיפוש

במיוחד בימים אלו: כיצד למגן ולאבטח את הבית

מדי פעם בפעם אנו נחשפים בתקשורת, בין אם זו הממסדית ובין אם באפיקים הפרטיים, לסיפורים מסמרי שיער על אודות מקרים שחלקם מחרידים ממש. לא מעט מהם יכולים היו להימנע באמצעות שימוש באמצעים פשוטים ונגישים, שחלקם אפילו לא מצריך ידע מוקדם בתפעולם או בתחזוקתם. אז בואו נדבר על איך למגן ולאבטח את הבית, כדי למנוע מעצמנו להיכנס לסטטיסטיקת המקרים הללו

 

כיצד לשמור על עצמנו?

בתחומים רבים בחיינו, הטכנולוגיה מתקדמת ללא הפסק והולכת ונעשית יותר ויותר משוכללת ומגוונת ככל שעובר הזמן. בה בעת, היא גם הולכת ונעשית יותר נגישה ובטווח מחירים רחב יותר מאשר בעבר. כך קורה שבשילוב הנתונים של הצורך הברור, האפשרויות הנגישות ופשטות הרכישה – הזמנת התקנה של מערכת אזעקה לבית היא לא רק מומלצת אלא אפילו ניתן לומר שהיא הכרחית, עכשיו יותר מאשר בעבר. אם פעם היינו חייבים לממן התקנה בעלות גבוהה וממושכת, של מערכת יקרה ומורכבת ולעבור הדרכה ארוכה ומפרכת כיצד להשתמש בה, הרי שכיום לא כך הם הדברים.

הטכנולוגיה היא כל הזמן

למקצוענים הפתרונים

ובכן, יש לנו המלצה אחת ויחידה, חותכת וברורה: פנו למקצוענים! רק מי שבאמתחתו ידע, ניסיון והכרות מוקדמת עם השוק, יוכל להציע את כל שלל האפשרויות הקיימות. הפתרונות שיוצעו על ידי מי שהינו בר סמכא בתחום, גם מבחינת מציאת האופציות המיטביות בטווח המחירים שמתאים לכיס של כל סוג לקוח,  הן קרוב לוודאי הטובות ביותר שישנן. ההתאמה של חזית הטכנולוגיה לצרכיכם היא מלאכה עדינה של איזון בין עלות ותועלת. חשוב לזכור שאפילו כיסוי מיטבי אין פירושו הגנה מושלמת, אולם הוא ללא ספק משיג מטרה כפולה או אף משולשת: הרתעה, הגנה, ותיעוד למקרה הצורך.

 

היתרונות של מערכות הגנה מתקדמות

ישנם מספר יתרונות שמספקות מערכות הגנה מתקדמות לבית כמו מצלמות אבטחה, גלאי תנועה/נפח, אזעקות, צפייה מרחוק ועוד. היתרון המרכזי הוא הרתעה. מי שבא במטרה להזיק או לפגוע, יחשוב שוב אם יבחין בקיומן של מצלמות אבטחה, גלאי תנועה או גלאי נפח. כך גם  הדין לגבי קופסת ברזל משוריינת המחוברת לקיר ומכילה בתוכה את אמצעי התקשורת לשידור אותות מצוקה למוקד חירום קרוב, או הגנה פחות פסיבית בצורה של סירנה מחרישת אוזניים או הבזק אור מסמא עיניים.

יתרון נוסף הוא: התראה מראש. אם אנחנו נמצאים בבית ומקבלים לנייד צילום מן הדלת הקדמית שלנו שמישהו מנסה להתגנב פנימה, נוכל להספיק לנעול את עצמנו בחדר פנימי ולהסתגר בפנים מפני הפורץ, בעודנו מזעיקים עזרה. בנוסף, הצילומים הללו יכולים גם לשמש בהמשך כתיעוד לצורך הגשתו לרשויות החוק או לצורך הגשתם כראיות בהליך המשפטי. ישנם גם גלאים להתראה מפני סכנות שאינן אנושיות, כמו גז, עשן וכיוצא בזה.

 

סיכום

חשוב לשמור על עצמנו ככל שיש באפשרותנו, וכפי שראינו פה האפשרויות להגנה הן רבות מאוד, מגוונות למדי, נגישות בעלויותיהן ופשוטות לתפעול ולתחזוקה.

לאבטח את הבית

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »