חיפוש

האם קיימת הדברה ביתית שלא מזיקה לחיות המחמד שלנו?

הדברה ביתית שמבוצעת על ידי בעלי מקצוע יכולה להיות הרבה פחות מסוכנת עבור חיות המחמד שלנו. מעבר לכך, קיימות גם שיטות הדברה ביולוגיות שלא מסוכנות בכלל לחיות מחמד ובכל מקרה אפשר להתייעץ עם חברה אמינה על מנת לתאם את זמן החזרה לשגרה.

בעלי חיות מחמד כמו כלבים או חתולים חייבים להפעיל מערכת שיקולים רגישה בבואם לבחור שירותי הדברה. מצד אחד, אין סיבה לחיות עם חרקים, מכרסמים, מזיקים, תיקנים או נמלים והנוכחות שלהם בבית עלולה להיות אינטנסיבית יותר דווקא בגלל חיות המחמד. מצד שני, חיות המחמד עצמן רגישות לחומרי ההדברה וחלקם עלולים לגרום להם נזקים בלתי הפיכים.

הפתרון הוא לתאם הדברה ביתית שמתבצעת על ידי בעלי מקצוע בלבד. לבעלי חיות מחמד אין את הפריבילגיה לנסות להתמודד עם הבעיה לבד, כי פעולה כזו עלולה לגרום יותר נזק מאשר תועלת. במקביל, מומלץ להשוות בין שיטות ההדברה הקיימות: בעיקר הדברה כימית לעומת הדברה אקולוגית או ביולוגית.

 

איך יודעים איזה הדברה לבחור?

קודם כל, מאוד חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע כגון צוות ג'י ולרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת. אם עושים את זה נכון, מגלים שאולי יש פתרונות הדברה שלא חשבנו עליהם. יתרה על כך, התייעצות עם בעלי מקצוע עוזרת לנו ללמוד מתוך הניסיון שלהם. ברוב המקרים, חברת הדברה מקצועית תהיה בעלת ניסיון בהתמודדות עם סוגים שונים של חרקים גם בבתים שיש בהם חיות מחמד. אז אם לא רוצים לחזור על הטעויות, צריך לערב את בעלי המקצוע כמה שיותר מהר.

חוץ מזה, חשוב להתאים את ההדברה הביתית לסגנון החיים. גם אחרי שבוחרים שיטת הדברה שלא אמורה להזיק לחיית המחמד, יכול להיות שיהיה צורך לבצע התאמות מסוימות: כמו למשל מבחינת מקום הלינה של חיית המחמד ב-24 השעות הקרובות שאחרי ההדברה, או הצורך להרחיק אותו מחדרים שעברו הדברה מאסיבית. אבל גם בהקשר הזה, התייעצות עם בעלי מקצוע היא פתרון מעולה.

 

לא לוקחים סיכון: מוציאים את חיית המחמד מהבית

האמת היא שעל רקע כל סוג של הדברה, אין באמת סיבה לקחת סיכון. במקום לסכן גם את עצמנו וגם את חיית המחמד, אפשר פשוט להוציא אותה לכמה שעות מהבית. אם אין אפשרות כזו, ניתן לבקש מהמדביר לדלג על חדר אחד ולנעול בו את חיית המחמד עד שאפשר יהיה לחזור לשגרה.

בסופו של דבר, הדרך לבצע הדברה ביתית בלי לגרום נזק לחיות המחמד היא לשלב בין הפתרונות הקיימים. כך מרוויחים מהיתרונות של הדברה אפקטיבית, אבל לא מסכנים את הכלב או החתול. בנוסף, זו הזדמנות מעולה לבדוק מה רמת המקצועיות של חברת ההדברה ולמדוד אותה לפי הזמינות וההקשה לצרכי הלקוחות.

כלב

אולי יעניין אותך גם