חיפוש

טיפול בטרמיטים – מה ההבדל בין טרמיטים לנמלים

בין אם אתם צריכים חברת הדברות למטרה כזו או אחרת. כנראה שנמאס לכם להתעסק עם המטרד לבדכם. מזיקים יכולים להוציא מן הדעת כל אדם, בין אם אלו טרמיטים או נמלים. צריכים הדברת טרמיטים ונמלים? צוות המקצוענים של חברת קסם הדברות הכין עבורכם את המדריך הבא.

אספנו את צוות המקצוענים של קסם הדברות בכדי לענות על שאלה: מה ההבדל בין נמלים לטרמיטים? כמו כן, מתי נצטרך הדברת נמלים מקצועית ומתי נוכל לטפל בכך בכוחות עצמנו, המתגוררים בבית? אלו שאלות שאנשים רבים שואלים את עצמם, בין אם הם מתגוררים ביישוב, בכפר או בעיר. גם טרמיטים וגם נמלים נחשבים מזיקים טורדניים במיוחד. אם כי, טרמיטים עשויים אפילו להוות סכנה מסוימת בבית. בואו נבין כיצד.

 

הבדלים בין טרמיטים לנמלים

בניגוד לנמלים, טרמיטים חיים במושבות אשר יכולות למנות עד 10 מיליון פריטים. קני נמלים אכן גדולים ומשמעותיים גם הם, אבל יכולת ההתרבות של הטרמיטים היא גבוהה יותר. למעשה, בקן הטרמיטים יש אך ורק 2 פריטים אשר עוסקים בהתרבות. אלו הם המלך והמלכה.

המושבה של הטרמיטים עשויה בדרך כלל מנוזלים אשר מופרשים מגופו של הטרמיט. בעיקרון, טרמיטים לא מהווים סיכון לבני אדם וגם לא נמלים. אמה-מה, יש לציין כי הקן של הטרמיטים עשוי מחומר הנקרא נפתלן. וכאשר חומר זה עובר המראה, שזה תהליך כימי, הנפתלן עשוי להיות מסוכן לבני אדם. לרוב, אין סיבה לחשוש מכך.

 

ממה יש לחשוש כאשר מדובר בהימצאות טרמיטים בבית?

ממה יש כן לחשוש? מהרהיטים שלכם בבית ומהיכולת של טרמיטים לעכל תאית במהירות מדהימה. בואו נגיד ככה, אם יש לכם טרמיטים בגינת הבית, אתם יכולים לנשק לשלום את הצמחים שלכם. הם ייעלמו במהירות שלא תאומן.

בסופו של דבר, גם הדברת נמלים וגם הדברת טרמיטים מצריכה שירותי הדברות מקצועיים. חשוב להבין, בתור המתגוררים בבית אתם עדים רק לחלק מאוד קטן מהנמלים והטרמיטים. אם ראיתם כמה כאלו מסתובבים אצלכם בבית, כמעט בטוח שישנה מושבה אשר מכילה מאות אלפים ועד מיליונים של נמלים או טרמיטים.

 

הדברת נמלים וטרמיטים יעילה

בכדי להדביר את הנמלים בצורה הכי מקצועית ויעילה, יהיה בדרך כלל צורך להשתמש בחומר הדברה הנקרא פיתיון. הפיתיון נלקח על ידי הטרמיטים או על ידי הנמלים, אחר כך הוא מובא אל הקן עצמו. הפיתיון הזה נראה כמו מזון עבור טרמיטים, אבל הוא מהווה עבורם חומר הדברה קטלני במיוחד.

בכדי שהנמלים לא יחשדו שמדובר ברעל, הפיתיון עובד בצורה מאוד איטית. הוא קודם כל מרעיל את המלך והמלכה ואחר כך את כל הקן. צריכים שירותי הדברות טרמיטים ונמלים? חברת קסם הדברות זמינה לספק לכם את השירות היעיל ביותר בתחום.

נמלה

אולי יעניין אותך גם