חיפוש

כיצד להתאים תכשיט לבגדים – המדריך המלא

תכשיטים הם בין הפריטים הכי פופולאריים בקרב בני האדם, ולמרות שהם לרוב מזוהים עם המין היפה – רבים הם הגברים שלא טומנים את ידם בצלחת! אנו משתמשים בתכשיטים כדי לייפות את המראה שלנו, להציג סטטוס ומעמד, ולהוסיף גוון מיוחד לביגוד שאנו לובשים. אם תהיתם כיצד ניתן למקסם את האפקט שהתכשיט והבגד יוצרים יחדיו – המאמר הבא הוא בשבילכם!
כיצד להתאים תכשיט לבגדים – המדריך המלא.

 

ההיסטוריה של התכשיטים

האנושות עושה שימוש בתכשיטים כבר אלפי שנים, והם בין החפצים שנשמרים היטב במרוצת השנים – כך שיש לנו עדויות ברורות לכך. תכשיטים הולכים יד ביד עם המסורת, המנהגים, המעמד והאופנה, ואנשים שונים משתמשים בהם כדי לציין אירועים ומעמדים שונים. כך למשל, כשאנו מעוניינים לציין ברית זוגית – נענוד טבעת אירוסין, וכשאנו מעוניינים לסמל יוקרה וסטייל – נרכוש צמיד טניס או ענק יהלומים.

טכניקות מסוימות של צורפות תכשיטים נותרו כמו שהן מזה מאות שנים, ומנגד – אנו רואים שכניסתה של הטכנולוגיה לעולם זה משפיעה רבות על זמני ייצור התכשיטים, רמת הגימור שלהם, והדיוק ביצירתם.

 

כיצד להתאים תכשיט לבגדים – המדריך המלא

כל מי שנוהג לענוד תכשיטים בצורה קבועה, יודע\ת שיש אפקט משמעותי להתאמת התכשיט לבגד. כשאנו מדברים על התאמת תכשיט לבגד – ניתן לחלק את ההתייחסות לשני פקטורים עיקריים:

 

גזרת הבגד

בגדים מתאפיינים בסוגים שונים של גזרות, ונהוג לחלק אותם בצורה גסה לגזרה נקייה וגזרה שאינה נקייה. כך למשל, כשאנו מדברים על שמלות עבור נשים – גזרה נקייה תתאפיין בצבע חלק וללא דגמים, וגזרה שאינה נקייה לרוב תתאפיין במבנה המשלב דגמים, הדפסים ושילובי צבעים. מבחינת תכשיטים, ניתן לומר בוודאות שתכשיטי זהב מתאימים יותר לשמלות בעלות גזרה נקייה.

 

גוון הבגד

עניין הגוון הוא חשוב לא פחות, וכדאי שישתלב באופן הולם עם גוון התכשיט. בגדים לבנים ואפורים לרוב ישתלבו היטב עם תכשיטים בגוון הכסף, ואם החלטנו דווקא ללכת עם בגדים בצבעים "חמים" כמו אדום וצהוב – כדאי לשלב עמם תכשיטי זהב.

טיפים להתאמת תכשיט לבגד

בין אם אנו רוכשים תכשיט לשגרה היום יומית שלנו, ובין אם מדובר בתכשיט שאנו רוכשים במיוחד עבור אירוע מסוים – כדאי לנו לעקוב אחר מספר טיפים שיעזרו לנו לבצע בחירה נכונה!

 

נסו את התכשיט לפני רכישתו

גם אם אתם רוכשים תכשיט דרך האינטרנט, אל תוותרו על מדידה שלו בחנות! כמובן שכדאי שתגיעו עם הבגד המיועד לאירוע, או עם בגד המאפיין את המלתחה שלכם – כך שתוכלו להתרשם מהשילוב כבר בחנות.

 

אל תתביישו להתייעץ

יועצות אופנה וסטייליסטיות – עשויות לפקוח את עיניכן בכל הקשור להתאמת תכשיטים לבגדים, ולכן ייעוץ עמן עשוי להשתלם לכן במיוחד! למרות שהאמור כתוב בלשון נקבה, ניתן לומר ללא היסוס שגם גברים רבים יכולים להפיק תועלת מייעוץ שכזה!

 

דוגמנית

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »