חיפוש

איך לעצב חדר שינה שנעים להיות בו

עיצוב חדר השינה יכול להיות פרוייקט רציני (ויקר), אז אספנו כמה טיפים שחשבנו שיהיה שווה לחלוק: מה הטעויות הכי שכיחות כשאנחנו מעצבים את חדר השינה, מה חובה לשים בחדר השינה שיכול לתת לו הרגשה חמימה ונעימה, מה הדברים הכי חשובים שעליהם שווה להשקיע ועושים את כל ההבדל ועוד כמה טיפים מעניינים.

 

הטעויות הגדולות שכולנו עושים

מיקום שגוי של המיטה:

גודל המיטה חייב להיות מותאם לחדר! כלומר אם יש לנו חדר שינה יחסית קטן הפתרון הרווח הוא לקנות מיטה בגודל רגיל ואז לשים אותה באחת הפינות מחוסר ברירה. חשוב לזכור, המיטה היא הרהיט הגדול ביותר בחדר השינה והוא תופס הכי הרבה מקום ולכן חשוב מאוד במקרה בו המיטה משמשת לזוג, שהיא תהיה באמצע החדר ונגישה לשני בני הזוג. נסו למקם את המיטה מתחת לחלון או לצידו ושיהיו בה פתרונות אחסון ובכך "לחסוך" רהיטים אחרים מהחדר.

 

טקסטיל:

הטעות הראשונה מובילה אותנו ישירות אל הטעות הנפוצה השנייה- בחירת מצעים שגויה. מכיוון שהמיטה היא רהיט מרכזי והגדול ביותר כמו שכבר ציינו, המצעים תופסים המון תשומת לב. חשוב לבחור מצעים על פי צבעי החדר, ולהתאים אותם לאווירה שרצינו ליצור. מצעים צבעוניים מידי או בצבעים בהרמוניה שונה משלכם יכולים להרוס לכם את כל העבודה.

 

התאורה:

חדר השינה צריך להיות המקום הכי רומנטי, חמים ונעים בבית ומה שבעיקר יעזור לאווירה הזו היא תאורה נכונה. אז טעויות כמו ערבוב של נורות, או בחירה בתאורה בגוון אור לבן, או להשקיע באהיל שבחנות נראה יפה אבל ביחס לגודל החדר ולחלון נראה מגושם יקשו עליכם מאוד בקבלת האווירה הרצויה. נסו תאורה כתומה וחמימה. ובנוסף לתאורה הקודמת נסו להוסיף גם מנורות לילה לצידי המיטה.

 

במקום מה לא, בואו נדבר מה כן

לבחור פלטת צבעים:

יש המון סגנונות של עיצוב חדרי שינה. חשוב לקחת השראה מתמונות ואתרים של עיצוב הבית ולהחליט מה הכי הסגנון שלכם. ברוב המקרים אתם תשימו לב כמה צבעים ספציפיים ש"שולטים" בעיצוב ובחדר. ככה עושים את זה!

 

עציצים:

עציצים וצמחים תמיד מוסיפים אווירה ביתית ונעימה.

 

וילונות:

מעבר לכך שהם יעזרו לכם בוויסות כמות האור שנכנס לחדר השינה שלכם, הם מוסיפים אווירה ביתית והם אביזר מהמם ומשדרג.

 

התאמת חדר השינה:

כרו, אתם אלה שגרים בחדר הזה בסוף. MAKE IT COMFIE.

מקווים שעזרנו, ותזכרו את הטיפ הכי חשוב, זו לא בושה לקחת השראה מאתרים \ מגזינים \ קטלוגים לעיצוב הבית. ההפך! לימדו מהטובים ביותר. תשקיעו בפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול. התאימו את חדר השינה אליכם – לאופי ולצרכים שלכם! אתם אלה שגרים בו בסוף וגם "להיתקע" עם חדר שינה מהמם אבל לא נוח יכולה להיות חוויה מתסכלת.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

מיטה מעוצבת
טיפים לבחירת מיטות נוער

עתידים לבצע רכישה של מיטת נוער ומתלבטים באיזו לבחור? להלן המדריך המלא לבחירת מיטות נוער. טיפים לבחירת מיטות נוער אחת ההחלטות הקשות ביותר שעלינו לקחת

קראו עוד »