חיפוש

איך בוחרים מזרן לכאבי גב?

תהליך בחירה של מזרן יכול להיות קצת ארוך ומבלבל, אך בחירת מזרן איכותי היא דבר סופר חשוב. אחרי הכל, אנו מבלים על המזרן הזה כמה שעות טובות ביממה. אם יש לכם כאבי גב חשוב עוד יותר להקפיד על בחירה של מזרן איכותי שיקל על כאבי הגב שלכם ולא יגביר אותם ויגרום לכם לסבול עוד יותר.

שינה על מזרן נוח יכולה להפוך את היום שלנו למשהו אחר לגמרי, בעוד ששינה על מזרן לא נוח שלא מתאים לנו תהיה לא טובה והימים שלנו יראו בהתאם. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם לבחור את המזרן הנכון. אז בואו נתחיל.

 

בחירת מזרון

אחת הבעיות הבסיסיות בבחירת מזרן היא המורכבות הגדולה והמגוון העצום של הדגמים שיש בשוק. לא מדובר על מכשיר חשמלי שיש לו מפרט פשוט ומחיר ואנו יכולים להשוות בין הדגמים השונים. יש המון סוגים ודגמים של מזרנים, יש חברות שונות בשוק, רמות קושי, אוורור, ועוד. אז התייעצנו עם המקצוענים של סואניו מזרנים והכנו לכם כאן מדריך מצוין עם כמה פרמטרים.

מִזרָן

הפרמטר הראשון – איכות המזרן

מזרן לא איכותי לא יהיה מזרן טוב נקודה. מזרן איכותי צריך להחזיק מעמד משהו כמו 10 שנים, ולכן חשוב להקפיד על כך שאתם בוחרים מזרן איכותי שעשוי מחומרים איכותיים. היזהרו מכל מיני 'מציאות' בזיל הזול שיעלו לכם בסופו של דבר ביוקר.

 

הפרמטר השני – מידת המזרן

המזרן חייב להתאים לגודל הגוף שלכם ולהרגלי השינה שלכם. אם אתם אנשים גבוהים שאוהבים להתפרס במהלך הלילה בחרו במזרן במידה גדולה כך שלא יהיה מצב שבו חלק מהגוף שלכם נמצא בכלל מחוץ למזרן. ההמלצה שלנו היא ללכת על מזרן מעט יותר ארוך מהגובה – עם יתרה של כ- 10 ס"מ.

 

הפרמטר השלישי – רכות

חשוב לוודא שנקודת המגע בין המזרן לגוף שלכם נעימה ורכה. המזרן חייב לאפשר לדם שלכם לזרום בחופשיות בגוף לאורך כל הלילה. פגיעה בזרימת הדם גורמת לשינה גרועה.

פרמטר - רכות

הפרמטר הרביעי – תמיכה ורמת וקושי

כמו שאולי אתם כבר יודעים, רמת הקושי של המזרן היא אחד הפרמטרים הכי חשובים שלו. אין כאן כללים אחידים מכיוון שלכל אחד מתאימה רמת קושי אחרת. מזרן רך מידי לא טוב מכיוון שהוא יוצר מצב של שינה בתוך 'שקע', אבל מזרן קשה מדי הוא גם לא טוב כי הוא פוגע בעמוד השדרה.

רמת הקושי שאתם צריכים נמדדת כך: כאשר אתם שוכבים על הצד עמוד השדה צריך להישאר ישר. שינויים בגודל ובמשקל הגוף יכולים לגרום לכך שרמת הקושי של המזרן כבר לא תתאים לכם.

סיכום

אין ספק שמזרן טוב יכול להפחית מאוד כאבי גב ולעתים אף למנוע את ההתפתחות שלהם. אז היעזרו במדריך שלנו ובחרו לכם את המזרן המושלם! בהצלחה.

מזרון לכאבי גב

אולי יעניין אותך גם

מיטה מעוצבת
טיפים לבחירת מיטות נוער

עתידים לבצע רכישה של מיטת נוער ומתלבטים באיזו לבחור? להלן המדריך המלא לבחירת מיטות נוער. טיפים לבחירת מיטות נוער אחת ההחלטות הקשות ביותר שעלינו לקחת

קראו עוד »