חיפוש

כך תעצבו חדר שינה מהחלומות!

לא צריך לעבור קורס מקיף בעיצוב פנים, כדי לעצב חדר שינה מהחלומות. שכן, מדריך זה ירכז בפניכם את הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם להיכנס לחדר מפנק ומעוצב. הישארו כאן ותגלו מה תצטרכו לעשות, כדי להכניס קצת חיות לחדר השינה.

 

הדבר הראשון: תכניסו צבע לחדר

מדריך שעוסק בעיצוב חדר שינה חייב להיפתח בטיפ שנוגע לצבעוניות. לכן, נמליץ לכם לבחור את הצבע האהוב עליכם ביותר ולהטמיע אותו באחד הקירות. נציין שהצבעים המומלצים מבחינתו לחדר השינה הם אלה:

  • ירוק בקבוק
  • טורקיז
  • ורוד פסטל

שימו לב, תוכלו לצבוע רק קיר אחד. כאשר ההמלצה היא לבחור בקיר שאליו מחובר הראש של המיטה. אם תרצו, תוכלו גם להוסיף טפט על הקירות הנוספים, כדי להוסיף צבע.

תכניסו צבע לחדר

הדבר השני: תוסיפו תמונות מעוצבות

מי מכם שיעדיפו להימנע מהדבקת טפטים על הקירות, יוכלו פשוט להוסיף צבע באמצעות תליית תמונות לחדר שינה מכל סוג שהוא. למשל, דוגמאות סימטריות, ציורי פרחים ועוד. נדגיש שתצטרכו לבחור בתמונות שיש בהן את הצבע שבחרתם בשלב הקודם. שכן, כך תוכלו להביא לשילוב מיטבי בין הצבעים שיגרום לתחושת חמימות בחדר.

 

הדבר השלישי: תשקיעו בסוגי תאורה שונים

עיצוב של חדר השינה מצריך שימוש ב -2 סוגי התאורה הבאים לכל היותר:

  1. תאורה מרכזית
  2. תאורת צד (מנורה קטנה שניצבת על יד המיטה)

מומחים בעיצוב פנים יספרו לכם גם מתוך שינה שהתאורה משפיעה על מצב הרוח שלנו. לכן, חשוב שתהיה בחדר תאורה רכה ומעומעמת לצד התאורה המרכזית. שכן, זו מכניסה אותנו באופן מידי למוד נינוח.

 

הדבר הרביעי: תחדשו את הטקסטיל

צריך להסתכל על הפרטים הקטנים כשמעצבים חדר שינה מהחלומות. לכן, נמליץ לכם להתחדש בטקסטיל שתואם לעיצוב הנוכחי. נדגיש שתצטרכו לבדוק לא רק את העיצוב, אלא גם את האיכות של הטקסטיל. שכן, זו תעביר תחושה נעימה במינימום מאמץ. הכוונה לבחירה בבדים רכים ונעימים. למשל, ווילון משי רומנטי, מצעים איכותיים מכותנה ושטיח בעל צבע אחיד שיחמם את החדר ואת כפות הרגליים.

 

הדבר הרביעי: צמחים

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד ה"ירוק" שנכנס לחדרי השינה של רבים מאתנו. בחרנו להוסיף אותו למדריך זה ולא בגלל שהוא נחשב לאופנתי, אלא משום שהוא כולל סגולות שיביאו לשיפור השינה שלכם. נסביר שהצמחים מבצעים הליך של פוטוסינתזה, כך שהם מוסיפים חמצן לכל חלל שבוא הם נמצאים. רגע לפני סיום, נמליץ לכם לעצב את החדר תוך שימוש בפרח הלבנדר שנחשב למפחית חרדה וגם מוסיף טאץ' עיצובי שאין שני לו.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הטיפים החשובים שיאפשרו לעצב חדר שינה מהחלומות. כעת, נותר לכם רק ליישם את המידע שהוצע לעיל, כדי שתוכלו להפוך את חדר השינה המשעמם לחלל הכי אהוב ויפה בבית.

חדר שינה חלומי

אולי יעניין אותך גם

מיטה מעוצבת
טיפים לבחירת מיטות נוער

עתידים לבצע רכישה של מיטת נוער ומתלבטים באיזו לבחור? להלן המדריך המלא לבחירת מיטות נוער. טיפים לבחירת מיטות נוער אחת ההחלטות הקשות ביותר שעלינו לקחת

קראו עוד »