חיפוש

אתם רוצים לעצב מחדש את הסלון? כך תעשו זאת בקלות

עיצוב מחודש של הסלון מצריך היכרות עם כללים בסיסיים שיאפשרו להתאים את המרחב לשהות של בני המשפחה ואורחים כאחד. בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 הכללים החשובים שיאפשרו לעצב את החלל, כך שהא יתאים לצרכים ולטעם העיצובי של כל אחד מדיירי הבית. הישארו כאן ותצאו מומחים בתחום. 

 

כלל ראשון – תבחרו פריט אחד עם אופי ותתנו לו מקום של כבוד

לכל אחד מאתנו יש פריט עיצובי מסוים שעובר בין דורות. זו יכולה להיות תמונה, מנורה או שידה שהגיעה אליכם בירושה מסבא או סבתא. אם אתם רוצים ליישם את הכלל הראשון שנחשב לחשוב ביותר, עליכם להניח את הרהיט הנבחר לצד קיר בעל נוכחות. נסביר שתצטרכו לצבוע תחילה את הקיר הנבחר בצבע מסוים שישמש כקו מנחה לשאר הפריטים שייבחרו לסלון בהמשך. שימו לב, אנו ממליצים לבחור באחד מהגוונים הבאים שהופכים כל סלון למיוחד:

  • כחול ים
  • סגול לילך
  • צהוב חרדל

תוכלו לשלב את הפריט הנבחר לאחר שתסיימו לצבוע את הקיר. בשלב זה ניתן להניח על ידו מראה מעוצבת, עציץ או ספסל עץ.

 

כלל שני – תפיחו חיים במזנון

סביר להניח שביקרתם לא פעם בסלונים שהיה בהם מזנון מעוצב, אך משעמם. מדובר לצורך הדוגמא במשפחה שרכשה מזנון סלון שיתאים לכל אווירה מבלי להוסיף לו פריטים מעוצבים. נמליץ להימנע מתרחיש זה ולהוסיף למזנון הקיים קקטוסים וצמחי נוי אחרים שיוסיפו חן. לצד זאת, ניתן להניח תמונות משפחתיות או לתלות תמונות נוף מעל המזנון, כדי להפיח בו חיים.

 

כלל שלישי – תשאירו את המסך בחדר הטלוויזיה

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בכל הנוגע להצבת מסכי הטלוויזיה בחדרים נפרדים. רבים מאתנו בוחרים לשבת בסלון עם בני המשפחה או חברים, מבלי להתבונן במסכים. אם אתם מסכימים עם גישה זו, כדאי שתתלו את הטלוויזיה הקיימת בחדר ייעודי ותקראו לכל בני המשפחה שלכם, כדי שתוכלו לשבת יחד ולשחק במשחק קופסא, קלפים או כל לבצע כל פעילות מגבשת אחרת.

 

טיפ חשוב לעיצוב נכון: בחרו בריהוט איכותי

אי אפשר לעסוק בעיצוב מחודש של הסלון, מבלי להציע לכם לבדוק את טיב הריהוט החדש שתרכשו. נבקש להדגיש שיש כל מיני חברות שצפויות לספק לכם רהיטים באיכות נמוכה. מדובר לצורך הדוגמא בשולחנות קפה שעשויים להתקלף תוך זמן קצר או בספות שהבד שלהן ידהה לאורך השנים. כדאי שתקראו מראש חוות דעת שנכתבו אודות חנות הריהוט הנבחרת, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שתבצעו רכישה חכמה.

 

מילים אחרונות לסיום

מי היה מאמין שאפשר לעצב את הסלון מחדש בקלות שכזו? כעת אתם מחזיקים בכללים העדכניים, כך שברור לכם מה תצטרכו לעשות, כדי להגיע לתוצאה הסופית והרצויה. נאחל כעת שתבחרו ברהיטים מעוצבים ואיכותיים, כדי שאלה ישמשו אתכם לזמן רב.

אולי יעניין אותך גם