חיפוש

עיצוב חדר הילדים שלכם בתמונות קנבס מיוחדות

אין ספק שהילד או הילדה שלנו הם כל עולמנו. אנחנו מעניקים להם את כל הטוב שאנו מסוגלים לתת ומשתדלים להקיף אותם בחום, אהבה וחיוכים. חלק עיקרי מהסביבה שאנו מעניקים לילדים שלנו היא הסביבה הביתית וכחלק ממנה גם החדר הפרטי שלהם. תמונת קנבס ייחודית יכולה להשלים את המראה המושלם לחדר הילדים. אך כיצד נבחר את התמונה הנכונה? אספנו עבורכם כמה אפשרויות.

 

תמונה המושפעת מתחום העניין של הילד

לא פעם קורה שהילד חוזר מהגן או מבית הספר ומספר לנו על משחק חדש ששיחק או נושא חדש שלמד עליו בהתרגשות. תפקידינו בתור הורים הוא להצליח לנווט את ילדינו לעשות שימוש חיוני בתחביבים שלהם להתפתחות אישית וליצירת מסוגלות. אנחנו בתור הורים יכולים לטפח את תחומי העניין של ילדינו וכך לעזור להם לבנות כלים ועצמאות.

כדי להוסיף להתלהבות ולרצון להתמיד בתחום מסוים אפשר לקנות לילד מתנות שיהוו תמריצים להמשך העבודה הקשה כמו תמונות מודפסות על קנבס שמתארות את תחום העניין האהוב על הילד. אם הבת שלכם חולה על כדורגל, ניתן לקנות לה הדפס של השחקנית האהובה עליה. אם הבן שלכם מתעניין במוזיקה, אפשר לקנות לו תמונה של האמן האהוב עליו וכך להוסיף להתרגשות.

תמונה המושפעת מתחום העניין של הילד

בחירת תמונה על פי צבע אהוב

מחקרים רבים מגלים כי פעוטות מגיבים בצורה חיובית מאוד לצבעים שונים, וכי חשיפה לגירויים ויזואליים יכולה לפתח אצלם את התפיסה הוויזואלית. הצבעים אליהם הילדים מגיבים באופן חיובי משתנים מילד לילד אך כולנו יודעים שככל שילד מתבגר הוא משייך לעצמו צבע אהוב. בכל גיל בעצם, צבעים וגירויים ויזואליים מהווים גורם משמעותי בהתפתחות הילד.

באמצעות תליית תמונות קנבס מודפסות בצבעים שהילדים שלכם אוהבים, תוכלו לחזק אצלם את היכולת הזו. כך גם תהפכו את החדר לחלל חיובי ולכזה שהם ירגישו בנוח לשהות בו.

 

תלית תמונות משפחתיות או תמונות של הילדים

אין כמו תמונות משפחתיות! הצבת תמונות קנבס משפחתיות בחלל הבית ובחדרי הילדים תוסיף רבות לאווירה המשפחתית ותעצב את ההווי המשפחתי כהווי מכיל ומחבק. ניתן גם להוסיף תמונות משפחתיות מחוויות חיוביות שהמשפחה עברה כמו טיול משותף בארץ או מזכרת מאירוע משמח. תוכלו גם לבחור להוסיף תמונות של הילדים, דבר שיוסיף רבות לביטחון העצמי שלהם וישפר את הדימוי העצמי שלהם.

תלית תמונות משפחתיות או תמונות של הילדים

תנו לילדים לבחור!

איזו תמונה תהיה הטובה ביותר עבור הילדים שלכם? כנראה שהילדים יודעים הכי טוב מה נכון עבור החדר שלהם. אתם יכולים לחפש יחד עם הילדים באתרי אינטרנט תמונות שנראות יפות בעיניהם או פשוט לשאול אותם איזו תמונה הם ירצו בחדרם? דרך הבחירה האישית שלהם הם ירגישו שהחדר הוא באמת רק שלהם ובנוסף יתנסו בביצוע בחירה עצמאית.

 

סיכום

אין ספק שתמונות קנבס הן תוספת נפלאה עבור חדר הילדים שלכם. תהליך הבחירה עלול להיות מורכב, בעיקר בהתחשב בכך שמדובר בילדים עם רצונות מגוונים, אך חשוב מאוד לזכור שהתועלת של תוספת זו משמעותית במיוחד, ובסופו של יום היא תעלה חיוך גדול על פני ילדיכם.

עיצוב חדר הילדים שלכם בתמונות קנבס מיוחדות

אולי יעניין אותך גם