חיפוש

מה עדיף מטבח כפרי או מטבח מודרני

שני הסגנונות אולי הבולטים ביותר בעולם המטבחים היום הם מטבח כפרי ומטבח מודרני. כל אחד מהמטבחים האלו מביא איתו קסם וייחודיות לא פחות ממדהימים, שיכולים להתאים בקלות לכל בית או מבנה באשר הוא. היום, כשאנשים רבים מנסים להתאים את הבית שלהם לפי קו עיצובי אחיד ומהמם, אין ספק שהבחירה בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני הופכת לקשה יותר מאי פעם. יצאנו לבדוק מה עדיף עבורכם – בחירה של מטבח כפרי או של מטבח מודרני, וחזרנו עם כמה דברים שחשוב שתקחו בחשבון.

 

מטבח כפרי – לאווירה חמימה וביתית

עיצוב מטבחים כפריים הוא עיצוב שהולך יד ביד עם בתים שרוצים לשדר אווירה חמה, ביתית ומשפחתית. העיצוב של מטבח כפרי מתמקד ושם דגש על אלמנטים של עץ, גימורים מיוחדים ופשטות מקסימלית, תוך עבודה מקצועית ואיכות מירבית. מטבח כפרי יכול לעבוד מצוין בבתים שבהם הקו העיצובי שומר על כפריות ופשטות בהתאם, בתים שיש בהם עציצים ירוקים, תאורה צהובה וקו ברור ונהדר של גוונים חומים.

 

מטבח מודרני – לאווירה קלאסית ואלגנטית

לעומת זאת, מטבח מודרני מתאים יותר לבתים שבהם שוררת אווירה קלאסית ואלגנטית, שמושכת לכיוון המודרנה. מטבח מודרני הוא מטבח שבדרך כלל ישמור על קווי עיצוב נקיים במיוחד, וישלב בין צבעים של שחור, לבן, אפור, ולפעמים אפילו זריקת צבע מיוחד יותר כמו ורוד עתיק, ירוק מנטה, תכלת ועוד. מטבח מודרני יכול להתאים לבתים שבהם קיימות קרמיקות מיוחדות ברצפה, שתלויות על הקירות תמונות מיוחדות ואמנותיות, עם תאורה לבנה ואווירה אופנתית שמתכתבת עם הטרנדים הרלוונטים.

 

ההבדלים בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני

אז מלבד העיצוב עצמו, שכמובן עומד בתור הבדל גדול לבין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני, מדובר כאן על הבדלים נוספים שעומדים בין שני סוגי המטבחים האלו. מטבח כפרי מתאים יותר לבתים קטנים, משום שיותר מדי ארונות ואיזורי אחסון ממנו עלולים להשתלט על הבית בצורה יותר מדי נוכחת, לעומת מטבח מודרני שיכול להתאים גם לבתים גדולים ואפילו למשרדים שיש בהם איזור ייעודי למטבח ולבישולים.

 

ומה מבחינת המחיר?

הן מטבח כפרי והן מטבח מודרני מצריכים עבודה של תכנון, ייצור, הקמה והתקנה בפועל, ולכן מבחינת המחירים לא מדובר כאן על הבדלים יותר מדי דרמטיים בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני. באופן כללי, כדאי לצפות כאן לטווח מחירים שיכול להתחיל בכ-15,000 ש"ח ולהגיע גם ל-40,000 ש"ח ויותר.

 

אז איך בוחרים?

על מנת לבחור בתבונה בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני, מומלץ להתייעץ עם חברת מטבחים וותיקה ובעלת ניסיון ומקצועיות, שתוכל להראות לכם את כל אפשרויות העיצוב השונות ולעזור לכם לבחור את המטבח בהתאם לעיצוב הכללי של הבית. בכל מקרה, כדאי שלא לוותר על חיפוש עצמאי של מטבחים שונים ועיצובים שונים, על מנת להגיע מוכנים עד כמה שניתן לרגע הבחירה. בהצלחה!

מטבח מודרני

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »