חיפוש

מה ההבדל בין פרקט רגיל לפרקט פולימרי

כיום, אנשים רבים הבינו שרצפת הפרקט היא המתאימה ביותר לעיצוב הבית. אנשים רבים מתחברים למראה הפרקט ואוהבים אותו מאד. אולם, ישנם אנשים שלא בוחרים בפרקט בגלל סיבות פרקטיות הקשורות בשטיפה. אך, בשוק כיום יש פרקטים חדשים שנועדו לפתור בעיה זו. אנחנו פה כדי להסביר לכם על ההבדל בין פרקט רגיל לפרקט פולימרי כדי שתבצעו קנייה נבונה ומותאמת.

 

על הפרקט הפולימרי

פרקט פולימרי הוא בעצם פרקט המורכב מחומר פולימרי אך מעליו יש תצלום של פרקט. כך שהתוצאה שנוצרת היא רצפה שנראית זהה לפרקט רגיל אך לא עשויה מעץ. כך, שבניגוד לפרקט רגיל שצריך מאד להיזהר כששוטפים במים, הפרקט הפולימרי שכלל לא עשוי מעץ יהיה עמיד מאד.

 

תכונות הפרקט הפולימרי

מגוון רב: מאחר שמדובר בתצלום של עץ ולא בעץ אמיתי, ניתן לבחור בכל חומר עץ שתרצו. בניגוד לסוגי פרקטים רגילים שיש מגוון יותר מצומצם, זאת משום שלא כל חומר מתאים לרצפה, התצלום מאפשר יד חופשית מאד שיוצרת דרור למעצב הבית. זכרו שהפרקט צריך להתאים לרהיטים שאתם רוכשים כך שלפני הבחירה נסו לדמיין את הצבע משולב עם רהיטי הבית. עמידות תרמית: הפרקט הרגיל ידוע כחומר מבודד תרמית, כך שכשרוכשים פרקט רגיל הרצפה תהא פחות קרה והאפקט מאד חיובי.

גם בפרקט פולימרי ניתן ליצור עמידות תרמית. כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש חומר עמיד תרמית שיתאים לרצפה. ציפוי: הציפוי בפרקט זה הוא מאד משתנה. כשאנשים בוחרים ציפוי הם צריכים לבחור בין שני דברים. האחד זה ציפוי שיהיה קל לנקות את הבית איתו. והשני זה המראה הטבעי ש עץ הפרקט. יש לאזן בין שני הרצונות ולבחור את הציפוי המושלם.

 

איך לדעת מה הפרק המתאים לי – פרק רגיל או פרקט פולימרי

אנשים רבים מעדיפים את הפרקט הרגיל על הפרקט הפולימרי, לא משום שהנראות שונה בצורה משמעותית, אלא שמעדיפים שהרצפה שלהם תהיה עשויה מעץ אמיתי. אם אתם מעדיפים רצפה מעץ אמיתי, כנראה שכדאי לכם לבחור בפרקט הרגיל. מנגד, אם אתם חולי ניקיון ששוטפים הרבה את הבית, ואוהבים לשפוך מים רבים, אולי עדיף לחשוב פעמיים לפני שמזמינים פרקט רגיל. עם פרקט רגיל יש להיזהר בזמן הניקיון ולא לכולם יש סבלנות לכך.

לאנשים אלו עדיף להזמין פרקט פולימרי ולא פרקט רגיל. יש לזכור כי הפרקט הפולימרי מעט יותר זול מהפרקט הרגיל. כך, שאנשים שרוצים לכסות חללים גדולים בביתם בפרקט, יעדיפו לבחור בפרקט פולימרי כדי להוזיל את עלויות השיפוץ. לסיכום, שיפוץ הבית הוא רגע נפלא, והמעבר לפרקט מרגש מאד. זכרו שלא משנה איזו סוג פרק תבחרו, הנראות של הבית עם פרקט יכול להשרות עליכם אווירה ונינוחה. בחרו בהתאם לרצונות שלכם, והתוצאה תהא יפה ואסתטית.

רצפת פולימר

אולי יעניין אותך גם