חיפוש

כל מה שחשוב לדעת לפני מעבר דירה

מעבר דירה עשוי להיות הליך מלחיץ עבור רבים. שכן, הוא מצריך התמודדות מיטבית בכל מיני תחומים, למשל: סידור וניקוי הבית החדש, העברת פריטים ומוצרי חשמל לארגזים, שינוי כתובת במשרד הפנים ועוד. המדריך הנוכחי ירכז בפניכם את כל הדברים שחשוב שתדעו רגע לפני שתתחילו בהליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגיעו לדירה החדשה שלכם במינימום לחץ.

 

צריך לסדר את הקרטונים באופן מסוים

החשש הגדול ביותר שבא לידי ביטוי בקרב אנשים שעוברים דירה נוגע לאי מציאת חפצים מסוימים. סביר להניח שזה קרה לכם בעבר, שהגעתם לדירה החדשה וחיפשתם פריט מסוים שהיה נחוץ לכם בדחיפות. אם סידרתם את הקרטונים בדרך המומלצת, כנראה שמצאתם אותו תוך 5 דקות. אם לא הכרתם בדרך זו, ייתכן שלא מצאתם את הפריט עד היום.

נסביר כעת בקצרה אודות הדרך שתשנה לכם את החיים ותאפשר לכם למצוא את כל מה שתרצו בן רגע. עליכם בעצם למספר את הקרטונים ולכתוב על גבי דף מסודר מה נמצא בתוך כל ארגז. שמרו את הדף על "ענן" עד שתפרקו את כל הארגזים.

קרטונים

אל תתפשרו על קרטונים יד 2 – תרכשו קרטונים שייעודיים למעבר דירה

הדרך הטובה ביותר לעבור דירה היא באמצעות רכישה של קרטונים עד הבית למעבר דירה. ראוי לציין שמדובר בקרטונים איכותיים וחזקים. כאלה שיכולים להחזיק בתוכם כל מיני פריטים, למשל:

  • ספרים
  • מוצרי נוי
  • כלי בית ועוד

בחירה בארגזים אלו תקנה לכם שקט נפשי ותאפשר לסבלים להעביר אותם מבית אחד לאחר במינימום מאמץ.

 

תבררו פרטים אודות חברת ההובלה הנבחרת טרם סגירת העסקה

אחרי שתרכשו קרטונים מבית פלא אריזות, תצטרכו לבדוק פרטים אודות חברות הובלה מומלצות. נספר לכם ששמענו לא פעם על מובילים שקבעו עם לקוחותיהם והחליטו להבריז ברגע האחרון. יש מי שהגדילו ראש והודיעו כמה שעות קודם לכן על אי ההגעה, בעוד אחרים פשוט לא הגיעו למקום כלל.

קריאת חוות דעת ברחבי הרשת אודות חברת ההובלות שבחרתם תאפשר לכם לדעת אם מדובר בחברה מומלצת או כזו שראוי להימנע מקבלת שירותיה. בדקו את העניין באופן מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים שההובלה תתבצע ביום ובשעה שנקבעו מראש.

חברת תחבורה

תשנו את הכתובת העדכנית במשרדים השונים טרם מעבר הדירה

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים להציע לכם לשנות את הכתובת שלכם במשרד הפנים, בחברות האשראי, בביטוח לאומי ובכל מקום אחר טרם המעבר. יישום טיפ זה יאפשר לכם לקבל את המכתבים מרגע מעבר הדירה. כך לא תצטרכו להתחנן לדיירים הקודמים שישמרו לכם את המכתבים עד שתגיעו לאסוף אותם.

 

לסיום

אלה היו כל הדברים החשובים שצריך לדעת לפני שמתחילים במעבר דירה. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים בכך שמעבר הדירה הנוכחי יהיה קל במיוחד.

מעבר דירה

אולי יעניין אותך גם