חיפוש

האם אפשר להוביל דוד ממקום למקום?

לפני מספר שנים קניתם דוד חשמלי, או שמש, איכותי ביותר? השקעתם בו לא מעט כסף וכעת אתם עוברים דירה? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים האם הדוד יוכל להגיע אתכם לדירה החדשה, האם זה כדאי ואיך באמת עושים זאת. זקוקים לעזרה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

האם כדאי להעביר את הדוד?

אם תיכנסו ללינק: myim.co.il תוכלו למצוא מידע רב אודות דודים, החל מהשאלה באיזה גודל צריך להיות הדוד שלכם בבית ועד השאלה איך מתקינים אותו. יחד עם זאת, לגבי השאלה האם כדאי להעביר דוד מדירה לדירה, חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה.

במילים אחרות, צריך לבדוק כל מקרה לגופו. אם, למשל, קניתם את דוד השמש שלכם כבר לפני יותר מעשר שנים ואם לאחרונה הוא עושה לכם בעיות, לא בטוח שההתעקשות על העברתו לדירה החדשה היא במקומה.

אומנם זה נכון שתמיד קניית דוד חדש יכולה לעלות לא מעט כסף, אך מצד שני, מה הטעם להעביר דוד ישן שגם ככה עושה בעיות?

מצד שני, אם קניתם דוד חדש ממש לא מזמן ואם הוא עובד בצורה נהדרת, כמובן שכדאי יהיה לשקול את הדברים. מבחינה טכנית זה בהחלט אפשרי, רק חשוב לשים לב לעוד נקודה, והיא: העובדה שצריך לדעת איך מבצעים את העבודה.

 

למה רצוי לפנות לאנשי מקצוע מומחים מהתחום הזה?

האמת היא, שאם אתם חושבים על העברת דוד מדירה אחת לאחרת, או שאתם אפילו חושבים על העברת הדוד בתוך הבית שלכם ממקום למקום, חשוב שתבדקו איך אתם עושים זאת.

אתם אנשים שאוהבים לעשות הרבה פעולות מהסוג הזה לבד בבית? כדאי לעצור ולהבין: כל מה שקשור לדוד החשמל או השמש דורש מומחיות.

זה אומר שאפילו אם מבחינה פיזית תוכלו לפתוח את הברגים ולהעביר את הדוד בשלמותו, זה עדיין לא כדאי. לעומת זאת, אם תפנו אל אנשי המקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה, הם יוכלו לעשות עבורכם עבודה מהירה, זהירה וכמה שיותר בטיחותית.

לא רק שהם יוכלו לפרק את הדוד ממקומו ולהעביר אותו למקום החדש, אלא הם גם יוכלו להתקין אותו בקלות. לכן, אם אתם מצפים לתוצאה מושלמת, אל תתפשרו ופנו אל מי שיוכל לסייע.

 

בחירת טכנאי דודים

רוצים להזמין טכנאי מקצועי לדודי שמש או חשמל? המשימה שתרצו שהוא יבצע היא להעביר את הדוד ממקום למקום? או שאולי קניתם דוד חדש ואתם רוצים שמישהו יוכל להתאים אותו? אם כך, כדאי שתבדקו במי אתם בוחרים.

לא מעט אנשים למדו את התחום הזה ואף צברו בו ניסיון, אך יחד עם זאת, לא כולם מספיק מקצועיים. לכן חשוב לברר כל מה שתוכלו אודות הטכנאי שאתם מזמינים, וכדאי, כמובן, גם לבדוק על איזה מחירים מדובר, כי חבל לשלם ביוקר על השירות.

דוד שמש על קיר מחכה להובלה

אולי יעניין אותך גם