חיפוש

כל היתרונות בהזמנת מטבח מנגר מטבחים

כשאנחנו משפצים את הבית אנחנו מאפשרם לעצמנו התחדשות והתרעננות, אך לצד זאת יש אינספור שאלות והחלטות שעלינו לקבל כמו באיזה צבע יהיו הארונות? איזה סוג שיש יכסה את האי? אם בכלל נרצה אי? לא בכדי רבים מחשיבים את תקופת השיפוץ כתקופה מלחיצה, ההחלטות שנקבל יישארו איתנו לזמן רב אחרי שנקבל אותן ולכן אנחנו מרגישים אחריות גדולה. הזמנת מטבח מנגר המתמחה בכך תסייע לכם להבטיח כי אתם מבצעים את הבחירות המתאימות ביותר לביתכם, אך מעבר לכך יש עוד כמה יתרונות שאותם נסקור במאמר זה.

 

מה זה אומר נגר מטבחים?

נגר מטבחים הוא נגר שתחום ההתמחות שלו הוא עיצוב ובניה של מטבחים. בהשוואה לחברות המטבחים הגדולות, נגרי מטבחים משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר ומעניקים תשומת לב מלאה לפרטים הקטנים שדרושים כדי שהמטבח העתידי יהיה מושלם בעבורכם ובעבור ביתכם. כדי להיות נגר מטבחים מקצועי חשוב כי הנגר יבין בעיצוב פנים ובתכנון הנדסי כדי שהמטבח לא רק ייראה נהדר על הנייר אלא גם יהיה פונקציונלי במציאות.

 

למה כדאי להזמין מטבח מנגר מטבחים?

בכדי לענות על השאלה, ביקשנו לדבר עם אייל ברק, נגר מטבחים מנגריית "איילים – נגרות פנים" המתמחה בתכנון, עיצוב ובנייה של מטבחים (למידע נוסף כנסו):

  • "כאשר בוחרים לעבוד עם נגר מטבחים ולעצב את המטבח, התוצאה הסופית היא שהעיצוב הוא בדיוק כפי שהלקוח חלם. בהרבה מקרים אני בעצמי מרגיש שאני לומד דברים חדשים רק מהתכנון והעבודה המשותפת עם הלקוח, זה כמו לעבוד עם מעצב שותף שהתוצאה הסופית היא התוצר של העבודה הזו".
  • "ההתאמה לתקציב היא בעיני רבים היתרון המובהק והגדול ביותר שיש להזמנת מטבח מנגר. המצב הכלכלי היום בארץ הוא כזה שאנשים חושבים פעמיים אם הם בכלל צריכים לבצע שיפוץ והם משוכנעים שהפתרון היחידי זה לפנות לחנות ולהתפשר על מטבח זול שהם לא באמת אוהבים. אבל למעשה, כאשר עובדים עם נגר מטבחים, אפשר להתאים את התכנון בצורה מלאה לתקציב וכך גם לעמוד בתקציב וגם לקבל מטבח שאוהבים הבנוי מחומרים משובחים".
  • "הפרטים הקטנים שאפשר להתייחס אליהם כאשר אנחנו מעצבים את המטבח יחד עם נגר מטבחים הם אלו שמשדרגים לאחר מכן את חוויית השימוש מהמטבח. אנשים שסובלים מבעיות כמו בעיות גב למשל מתקשים להגיע למדפים גבוהים ונגר מנוסה ידע להתייחס לכך ולהציע פתרונות בין שזה יהיה הנמכת המטבח כולו או פתרונות יצירתיים אחרים".
  • "הרבה פעמים אני מגיע לתכנן מטבח חדש למשפחה ויש איזשהו אלמנט שחשוב להם לשמור עליו. זה יכול להיות תנור, ארון מטבח או מקרר. אבל מה שקורה זה שאותו אלמנט הופך להיות למעשה העוגן העיצובי כך שכל המטבח יותאם לו גם מבחינה תכנונית וגם מבחינה עיצובית".
  • "המקוריות היא אולי הדבר הראשון שאפשר להגיד על הזמנת מטבח מנגר מטבחים. העובדה שלאף אחד אחר בעולם אין מטבח כמו שלך היא אולי סיבה מעט ילדותית, אך כל פעם מחדש אני נדהם לגלות כמה השפעה יש לנושא המקוריות ולהתרגשות שעולה כשאנשים נחשפים למטבח בפעם הראשונה".
  • "הזמנת מטבח מנגר מבטיחה כי איש מקצוע מיומן יגיע ויבצע את ההרכבה ואת המדידות. זה אומר שלאורך כל התהליך יש מישהו שאפשר לדבר איתו ולהתייעץ איתו, לבצע שינויים אם צריך ואולי הכי חשוב – יש מישהו שאחראי ומלווה את כל התהליך מקצה לקצה".

אם אתם מתכננים לשדרג או לעצב מטבח אנחנו מקווים שאחרי שקראתם את המאמר, תלכו להתייעץ עם נגר המתמחה במטבחים ובעיצוב כך שתוכלו לקבל מקסימום מטבח, מקסימום עיצוב וערך מקסימלי להשקעה שלכם, כי בניית מטבח זו השקעה שלא עושים כל יום בחיינו, אז כדאי שנלך על בטוח.

בית

 

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »