חיפוש

כל היתרונות בהזמנת מטבחים בעיצוב אישי

שיפוץ המטבח יכול להיות הגשמת חלום אם עושים אותו כמו שצריך. מי מאיתנו לא חלם על מטבח שעומד בדיוק בצרכים שלו ומותאם בצורה מושלמת לתנאי הבית? כאשר אנחנו עומדים בפני שיפוץ המטבח יש בפנינו הרבה החלטות לקבל, אך ההחלטה החשובה ביותר היא האם לרכוש מטבח מוכן מהחנות או שמה להזמין מטבח בעיצוב אישי מנגר? לכל אחת מהבחירות האלו יש יתרונות ויש חסרונות, אך אנחנו מצאנו שבסופו של יום, הבחירה המשתלמת והאיכותית ביותר היא הזמנת מטבח בעיצוב אישי ובמאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם את כל היתרונות שיש לבחירה זו.

 

למה הזמנת מטבח בעיצוב אישי עדיפה על רכישת מטבח מוכן?

לפני שנצלול ונדבר על היתרונות שיש בהזמנת מטבחים בעיצוב אישי אנחנו רוצים לעלות את המתחרה הישיר – מטבח מוכן מהחנות. היתרון המובהק שיש למטבח מוכן הוא במחיר ובטרחה, במרבית המקרים מחירם של מטבחים מוכנים (ובמיוחד כאלו מתצוגה) יהיה נמוך יותר מאשר המחיר של מטבח בהזמנה אישית וגם כמות השאלות והדילמות שעימן נצטרך להתמודד יהיו פחותות כי אין לנו באמת אפשרות לשנות את מרבית הפרמטרים במטבח המוכן. אז מדוע הגענו לתובנה שמטבח בעיצוב אישי עדיף? הרשו לנו להביא בפניכם את דבריו של אייל ברק מאיילים נגרות פנים, חברה המתמחה בבניית מטבחים בעיצוב אישי. למידע נוסף על מטבחים בעיצוב אישי >>>

"כשבוחנים את כל הפרמטרים הקשורים לבחירה בין מטבח מוכן למטבח מעוצב צריך להסתכל על התמונה הרחבה. לא רק על ההיבטים המיידיים של מחיר והתעסקות, אלא גם בהיקף השימוש במטבח ובמידת הצורך שלנו בשינויים ותוספות ייחודיות. קיימים כמובן מטבחים מוכנים שעשויים לענות על כל הקריטריונים, אך המשימה של לאתר מטבח שכזה היא לא פשוטה בלשון המעטה וגם המחיר שלהם בסופו של דבר יהיה גבוה בהרבה ממחירם של המטבחים המוצעים במרבית החנויות. לעומת זאת, כאשר אנחנו בוחרים במטבח מעוצב יש לנו את האפשרות לפתור מראש כל בעיה ולהתמודד עם כל אתגר שמציב לנו הבית. אז נכון, כדי להתאים את המטבח בצורה הטובה ביותר למשתמשים צריך להתעסק בנושא ולדון בו בצורה מעמיקה יותר, אבל זה רק אומר שהמטבח ימשיך להיות רלוונטי בעבורנו גם בעוד שנים רבות".

מטבחים מעוצבים

היתרונות הבולטים שיש בהזמנת מטבחים בעיצוב אישי

כאחד שמתמחה בתכנון ובבנייה של מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית, ביקשנו מאייל ברק שישתף אותנו ביתרונות המרכזיים שיש להזמנת מטבחים בעיצוב אישי על פני מטבחים מוכנים ולהלן תשובותיו:

  • "היתרון המרכזי והבולט ביותר בעיני נעוץ בכך שמטבח שמעצבים בהתאמה אישית מותאם בדיוק לגודל הבית. המטבחים המוכנים מעוצבים כדי להתאים לסטנדרט וברגע שהבית שלנו מעט שונה, כמו למשל בבתים ישנים או בתים פרטיים, המטבח המוכן לא בהכרח יתאים בצורתו למקום שיש לנו בפועל להקים מטבח".
  • "רכישת מטבח חדש היא הוצאה כלכלית. בעבור מרביתנו זה אומר שנרצה לקבל את התמורה המקסימלית ביותר בעבור ההשקעה שלנו, בסופו של דבר אנחנו הישראלים לא פראיירים ובמיוחד כשמדובר על סכומי כסף גדולים. מטבח מעוצב שתוכנן בהזמנה גם עשוי מחומרים איכותיים יותר וגם מידת המקצוענות של הנגר מוסיפה למבנה כולו, וכך התמורה היא לא רק מקסימלית אלא גם מחזיקה מעמד לאורך שנים רבות יותר".
  • "כשקונים מטבח מוכן צריך בדרך כלל להתפשר על דברים מסוימים. זה יכול להיות על גודל ארונות המטבח, על המרחק בין האי לבין הכיריים, או אלף ואחת פשרות אחרות. לעומת זאת, מטבח מעוצב לא דורש מאיתנו לוותר על דבר. כאשר אנחנו בונים את המטבח בהתאם לתכנון, יש לנו את האפשרות לפתור את כל הבעיות ולהנדס את המטבח כך שהוא יהיה מושלם בעבורכם. עוד יתרון שיש להתאמה המלאה הזו היא גם ברמת העיצוב. המטבח המעוצב הוא כזה שאפשר להתאים לשאר חלקי הבית ולא כזה שצריך לבחור מתוך קטלוג".
  • "עוד יתרון שחשוב לציין הוא זה שהמשתמשים העתידיים במטבח הם חלק בלתי נפרד מהליך התכנון והחשיבה שמאחורי המטבח. העובדה הזו אולי נשמעת מעט טיפשית, אך זה שאנחנו לוקחים חלק פעיל בבחירת חומרי הגלם, בתכנון גובה הארונות ושאר הפרטים הקטנים האלו הופכת את החיבור שלנו למטבח לעמוק יותר ומניסיון אני יודע להגיד שאנשים שמחוברים יותר למטבח שלהם גם משתמשים בו יותר".

אז אם אתם עומדים לקראת שיפוץ מטבח, או אם אתם מתכננים לרכוש בית, ואתם עדיין לא משוכנעים מה הבחירה המתאימה לכם, אנחנו מקווים שהצלחנו לסייע לכם קצת בקבלת החלטה מושכלת שתהיה לכם לעזר. יש לנו בעבורכם עוד מידע על מגוון של נושאים מפי מיטב המומחים שממתינים לכם באזור המקצועי.

מטבחים מעוצבים

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »