חיפוש

חברת גרילי גז ומעשנות בשר – BBQ

תרבות הבשר בישראל הלכה והשתפרה באופן משמעותי בעשור האחרון. אם עד לא כל כך מזמן עוד יכולנו למצוא בשר מעובד כחלק משגרת ה"על האש" של המשפחה הישראלית, היום נראה שרבים הבינו את ערכו של בשר איכותי, ומוכנים להשקיע מכספם בנושא. כאשר אתם משקיעים בבשר ובוחרים נתחים איכותיים, כמובן שתרצו להכין אותם בצורה הטובה ביותר. בפסקאות הקרובות נבחן את שיטות העשייה הטובות ביותר. 

 

גרילי גז

ראשית, העידן המודרני הכניס את בשורת גרילי הגז. לא עוד צורך בהדלקה מתישה של פחמים הכרוכה במאמץ וריח לא נעים, אלא הדלקה נקייה חלקה ושקטה של גריל הפועל על גז. כמובן גרילי הגז נבדלים זה מזה במובנים רבים וניתן למצוא גרילים בשלל סוגים, גדלים, איכויות ומשלל חברות יצרניות כמו שתוכלו למצוא באתר https://www.bbq.co.il. בחירה של גריל גז איכותי, המתאים הן מבחינת המאפיינים שלו והן מבחינת המחיר שלו לצרכים שלכם היא פעולה לא פשוטה. בחרו בחנות איכותית שתוכל לסייע לכם בכך.

 

גרילי פחם

אף על פי שגרילי גז הפכו למוצר המוביל בתחום צליית הבשר, ישנם רבים שאינם מסוגלים להיפרד מגריל הפחם הקלאסי. ישנם כאלו שלעד יטענו שהארומה שריח הפחם יוצר לבשר היא חסרת תחליף. בנוסף, ישנם רבים שעבורם מלאכת הדלקת האש והתחזוק שלה היא פעולה מהנה שהיא חלק אינטגרלי מחוויית המנגל. ישנם רבים שמחזיקים גריל פחמים במקביל לגריל הגז, מפני שזה מתאפיין בניידות גבוהה הרבה יותר טוב וניתן להשתמש בו מחוץ לבית, בפיקניק או באירועים אחרים.

 

מעשנות בשר

מעשנות בשר הן ללא ספק הטרנד הכי גדול בתחום עשיית הבשר בעשור האחרון. אין ספק כי כל חובב בשרים ניסה את המעשנה, או לכל הפחות טעם בשרים שהוכנו במעשנה והתמוגג. עישון בשר היא פרקטיקה עתיקת יומין להכנת בשר. למעשה, מעשנה פועלת על ידי עישון הבשר בתהליך איטי וממושך כך שלאט לאט משתחררים חלקים מהבשר המפרישים טעמים שלא משתחררים בצלייה מהירה על גריל. המעשנה יכול להגיע בשלל צורות, וגם היא כמו הגריל מתחלקת למעשנה הפועלת על פחמים ומעשנה הפועלת על גז.

 

פנו אל המקצוענים

העניין הכי חשוב בבחירת גריל גז, פחמים או מעשנה היא בחירה בחנות אשר תוכל לספק לכם את המוצר הטוב ביותר לצרכים שלכם ולמחיר בו אתם מבקשים לבצע את הרכישה. לאור המגוון האדיר הקיים כיום בשוק, היכולת להתאים בין השניים היא בהחלט נדירה וקל לקבל החלטה שגויה בעניין.

 

לכו על הטוב ביותר

קחו בחשבון שקנייה של גריל או מעשנה היא לא עניין לחודשים ספורים אלא לשנים. השימוש בו עשוי להיות אינטנסיבי ולזמן ממושך, וקנייה של מוצר שלא יענה על הצרכים שלכם באופן הטוב ביותר משולה לאובדן כסף. לכן, אל תתפשרו אלא על המוצר הטוב ביותר עבורכם.

גריל גז

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »