חיפוש

האם פרגולת אלומיניום שורדת את איתני הטבע?

תחשבו על התרחיש הבא – אתם יושבים בחוץ ביום קיץ יפהפה עם המשפחה ונהנים מהשמש בגינה האחורית שלכם עם עוגה וקפה ביד. בנינוחות שלכם אתם רואים את הילדים משחקים ומריחים את ריח העשב הטרי. בקיץ הישראלי והשמשי, הדבר הזה מתאפשר באמצעות פרגולה שאתם יכולים להתקין בקלות בביתכם. עם זאת, השאלה שעולה היא מה קורה בעונת החורף הסוערת והאם התקנת פרגולת אלומיניום ריאלית ושורדת את הרוחות והגשמים הקיצוניים שיורדים במהלכה.

 

מה היא פרגולה?

סביר ששמעתם על המילה פרגולה במגוון מקומות, בין אם דרך מודעות באינטרנט, מחברים או עמיתים לעבודה. עם זאת, אם אתם לא מכירים את הפרגולה ותכונותיה בצורה מקיפה, אנחנו כאן בשבילכם.

לרוב, התעניינות בפרגולות, ובמיוחד פרגולות אלומיניום, תעשה כאשר אנשים אוהבים את חיק הטבע ורוצים שבבית שלהם תהיה תשומת לב קפדנית לנוף הנשקף מביתם. פרגולות הן התשובה אותם אנשים בכך שהן מבטיחות שהשהייה בחצר האחורית שלהם תהיה נעימה בדיוק כמו להיות בביתם הנעים.

יצוין שהרבה פעמים אנשים אוהבים לשלב עם פרגולות האלומיניום גם גדרות אלומיניום, אשר מקנות לבית מראה חדשני ומודרני, לצד הגנה על פרטיות – באופן שמאפשר לאנשים שנמצאים בפרגולה לשמר על איכות החיים בצורה הטובה ביותר.

 

היתרונות הרבים של פרגולות

פרגולות מספקות הגנה מפני מזג האוויר מבלי להגביל את הראייה או החוויה שלכם מהנוף:

 

  • הגנה מפני חשיפה לשמש

בקיץ, במיוחד במדינת ישראל, יש המון שמש וקרני אולטרה סגול (UV), אשר עלולים להזיק לכם ולמשפחותיכם. חשיפה לא מוגנת לשמש עלולה לגרום לסרטן העור ואף להוביל לבעיות עיניים ודיכוי מערכת החיסון. עם זאת, חיוני שתקבלו את מנת אור השמש היומית שלכם תוך הגנה על עצמכם מפני קרני UV. פרגולות אלומיניום מספקות הגנה רלוונטית ויעילה ומאפשרות לצאת לחצר מבלי להיפגע בריאותית, גם בחורף.

 

  • הגנה מפני גשם

אנשים רבים מאמינים שפרגולות מכניסות את הגשם פנימה, אך פרגולות אלומיניום מודרניות חדשניות נועדו לעמוד במזג אוויר קיצוני ולהיות אטומות למים. מערכות מרזבים יעילות הופכות אותן לפונקציונליות עוד יותר, מנקזות את מי הגשמים ומבטיחות שהחלל החיצוני שלכם יישאר יבש.

 

  • הגנה מפני רוח

פרגולה איכותית העשויה מחומרים עמידים כמו אלומיניום תספק לכם עמידות לרוח. חומרים אלו מוסיפים יציבות וחוזק למבנה. לכן, כאשר אתם שוקלים איזה סוג חומר להשתמש בו בשביל הפרגולה שלכם, אנחנו ממליצים ללכת על החומר הוודאי והיציב שיתן לכם ראש שקט וודאות לשרידותו, גם בחורפים הקשים ביותר.

 

שרידות פרגולות אלומיניום בחורף

פרגולות אלומיניום נתפסות, גם בהסתכלות בינלאומית, כאופציה עמידה ואטרקטיבית ביותר, יכולות להציע יציבות של עץ באלגנטיות נקייה, תוך שהיא כמעט ללא תחזוקה. מחקרים מעידים כי פרגולות אלומיניום יכולות להחזיק מעמד לכל החיים ואף הספקנים מביניהם מציינים כי הן מחזיקות בכל תנאי מזג האוויר עד לפחות 20 שנים.

 

לסיכום

אנחנו ממליצים לכם לבחור בפרגולות אלומיניום כאופציה יעילה, פרקטית ובעלת שרידות לטווח הרחוק.

הרס

אולי יעניין אותך גם

פרגולות עץ
פרגולות עץ

פרגולה מאפשרת ליהנות מהחוץ, מבלי להתפשר על הנוחות של הבית. פרגולה מעץ משתלבת באופן קוהרנטי עם הסביבה והצמחייה ויוצרת מראה טבעי לסביבת הבית, בחצר או

קראו עוד »