חיפוש

תורת הצבעים: כך נבחר מטבח חוץ בגוונים שיחמיאו לעיצוב הבית

מטבחי חוץ הפכו לטרנד חם בעולם עיצוב הפנים. המטבחים הללו מאפשרים לכם לארח בצורה הרבה יותר נוחה, ולמעשה להנות גם בגינה שלכם ממטבח שמכיל את כל מה שצריך על מנת להכין ארוחה טובה.

בעיצוב של מטבח חוץ יש מספר הבדלים ביחס לעיצוב של מטבח רגיל, ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליהן, ועל כל מה שצריך לדעת ביחס לגוונים של מטבחי חוץ.

 

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ יוקרתיים הם משהו שכל מי שמחזיק בגינה מבין את הפוטנציאל הגדול שלו. מלבד האיכות של המטבח, כדאי גם לבחור אותו בצורה כזו שהוא ישתלב היטב במרחב שבו הוא נמצא, ויצור מראה הרמוני בסביבת הבית.

מטבחי חוץ

צבעים וגוונים

הצבעים של המטבח צריכים להיות יחסית כהים. לאור העובדה שהמטבח נמצא מחוץ לבית מזג האוויר עלול לפגוע בנראות שלו בצורה קשה. צבעים בהירים נוטים לדהות עם הזמן, ולכן ההמלצה שלנו היא ללכת על צבעים כהים. עם זאת, אל תלכו על צבעים כהים מידי כדי שהעיצוב של המטבח שלכם יתאים לזה של הבית.

 

גודל ומפרט

המבחר שעומד לרשותכם בעולם של מטבחי החוץ הוא אינסופי. ניתן לעצב מטבח חוץ שיהיה אפילו איכותי יותר מאשר המטבח שיש לכם בבית, אך כמובן שיש גם אפשרות למטבח מינימלי שלא מכיל הרבה יותר מאשר פינת עבודה נוחה להכנת אוכל. לכל בחירה יש את היתרונות שלה אך חשוב לשים לב שהגודל של המטבח לא תופס את כל השטח של הגינה.

בסופו של דבר המטבח הוא זה שצריך לשרת את הגינה ולא להפך. נסו ליצור פרופורציה מתאימה בין השניים. בנוסף, אם עוד לא היה לכם מטבח חוץ ואתם רק רוצים לנסות את האופציה הזו, כדאי להתחיל עם מטבח מינימלי יותר. בעזרת אנשי המקצוע הנכונים תמיד תוכלו לשדרג את המטבח שלכם ולהפוך אותו להיות מאובזר יותר.

מטבחי חוץ

תנו דגש על האיכות

בתור ישראלים הדבר הראשון שמטריד אותנו הוא המחיר. מטבחי חוץ יכולים להגיע למחירים גבוהים מאוד, הכל תלוי במפרט שהם מציעים לכם. חשוב לזכור שהמחיר הוא אמנם נתון חשוב, אך בכל הנוגע למטבחי חוץ האיכות צריכה להיות מה שקובע את הבחירות שלכם. מטבח חוץ פגיע הרבה יותר מאשר מטבח רגיל לאור העובדה שהוא נמצא בחוץ, ולכן אל תתפשרו על איכות החומרים שלו.

 

לסיכום

מטבחי חוץ נהפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל גינה או חצר. אם גם אתם רוצים להנות ממטבח חוץ אצלכם בבית, נסו לחשוב קודם כל מה הגודל של המטבח שאתם רוצים. שימו לב לא לתפוס את כל השטח של הגינה עם המטבח שלכם. הצבעים של המטבח צריכים להיות כאלו שלא מתלכלכים יותר מידי כדי לשמור על המראה שלו לאורך זמן, וכמובן כאלו שמתאימים למרחב שבו המטבח נמצא.

מטבחי חוץ

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »