חיפוש

איך להשתמש בגריינדר והאם תמיד עדיף לשמור אחד בבית?

גריינדר – גורס התבלינים שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהפק"ל של 1.5 מיליון ישראלים. מה זה ולמה כדאי להשתמש דווקא בו לעישון קנאביס? אם אתם מתלבטים לרכוש אחד בשבילכם, אתם צריכים לקרוא את הכתבה הזו. 

הליגיליזציה מתקרבת לישראל בצעדי ענק, אך גם בלעדיה מיליוני ישראליים צורכים קנאביס מידי יום. אם גם אתם משתייכים לסטטיסטיקה, אתם ככל הנראה מכירים את המונח גריינדר. יש כל מיני סוגים של מקססות בגדלים ובצורות שונות.

 

אתרו את הגורס המושלם

כשאתם גורסים את הצמח מומלץ שתראו עד איזו רמה הוא נטחן בגריינדר. לכן, גריינדר שקוף יכול להיות נוח מאוד, במיוחד למשתמש המתחיל. עצה שלנו, אל תתפתו לקנות את הגריינדרים המתכתיים. הם אמנם יפים ולרוב מקושטים, אך הם נהרסים מהר יותר ופחות ידידותיים למשתמש. הגריינרים מפלסטיק לעומת זאת קל, נוח לשימוש ונשמר לאורך שנים. למומחים – גריינדר ממתכת יכול להיות שינוי מרענן לערכה.

כשאתם קונים גריינדר אתם צריכים לחשוב גם על הגודל. חשבו לאיזה צורך אתם רוצים אותו והאם אתם רוצים להסתובב איתו או להשאיר אותו בבית בלבד. אם אתם מתכננים לקחת איתכם את הגריינדר לראות את העולם, כדאי לכם לקנות אחד יחסית קטן ובעל מכסה אחסון. אם המטרה שלכם היא לעשן רק בבית אז אחד גדול, שיכול להכיל כמות גדולה של חומר, מתאים לכם יותר.

 

קוססים לא טוחנים

אחרי הצטיידתם בגריינדר המושלם, הגיע הרגע הגדול – השימוש! לרוב, מעשני קנאביס משתמשים בפילטרים מקרטון. בשונה מפילטרים של סיגריה, בפילטר אין צמר גפן שיספוג את החומרים (כדי שתוכלו לספוג אותם בעצמכם). שימו לב שאתם טוחנים את הצמח לחתיכות קטנות ולא גורסים אותו לאבקה. כך, יהיה לכם יותר נוח לגלגל אותו וגם תפיקו את המיטב מכל שאיפה שלו.

 

אבקני הקסם

יתרון גדול של שימוש בגריינדר הוא השימור האבקנים. כשאתם משתמשים במספריים כדי לכסוס את הצמח, אתם משאירים כמות גדולה של אבקנים על האצבעות שלכם. החומרים הפעילים בצמח הקנאביס מצוי אבקנים ולכן, חבל לבזבז אותם. שימוש נכון בגריינדר, יעזור לכם לבזבז כמה שפחות מהם.

יש גריינדרים שיש בהם אפילו חלק מיוחד לשימור האבקנים, כדי שתוכלו להשתמש בהם שוב מתי שתרצו. אם הגריינדר מתחיל לחרוק לכם או להיתקע, ככל הנראה, דבוקים לכם אבקנים בקצוות. אתם יכולים לחלץ אותם בעזרת מקלון דק והרבה סבלנות. רק שימו לב שאתם לא זורקים אותם לפח! אתם יכולים להכניס אותם בחזרה לגריינדר ולטחון אותם שוב או לצפות איתם את הפייסל הבא.

 

סיכום קצרצר ורוצו לעשן

היום, יש גריינדרים כמעט בכל קיוסק שכונתי. כשאתם קונים לכם גריינדר, שימו לב שאתם קונים אחד איכותי. כדי שהצבע וחומרים מסרטנים אחרים, לא יתקלפו לכם מהגריינדר. נכון, עישון זו לא בדיוק פרסומת למלחמה בסרטן, אבל אל תעשנו חומרים שלא תכננתם לצרוך סתם.

מטחנה במטבח

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »