חיפוש

איך לבחור את סט הצלחות המושלם לאירוח בבית

אמנם חגי תחילת השנה כבר נמצאים מאחורינו, אבל פסח מתקרב אלינו בצעדי ענק, והזמן ממשיך לטוס. לכן, כל עוד אנחנו נמצאים בעונת המבצעים וההטבות, הגיע הזמן לשקול רכישת סט צלחות מושלם לאירוח לקראת חג, או לקראת כל אירוח של משפחה וחברים.

סט צלחות מושלם הוא לא רק סט צלחות מעוטר בעיצוב יפה ואופנתי, אלא הוא גם סט צלחות העשוי מחומר הכי טוב, שגם ישמש אותנו לשנים רבות קדימה ואף יועבר במקרים רבים בין דורות המשפחה. לכן, במידה ונבחר נכון, נוכל לרכוש סט צלחות רק פעם אחת במקום לרוץ על חג מחדש לבחור סט זול שעלול להישבר. הצלחות האיכותיות ביותר הן כמובן של חברת קורנינג המפורסמת, אבל למה?

 

למה דווקא קורנינג

חברת קורנינג היא חברה אמריקאית ותיקה ובעלת מוניטין מרשים ביותר בתחום ייצור כלי בית. הצלחות של קורנינג נחשבות לחזקות ביותר בעולם ובעיקר בטוחות לשימוש, במיוחד סביב ילדים.

הצלחות של קורנינג מיוצרת בתהליך מיוחד המפיק צלחות דקות אבל כמעט בלתי שבירות, למעט מקרים קיצוניים. בנוסף, ניתן יהיה לראות שהצלחות עמידות בפני חום, לא יוכתמו כלל עם הזמן בצבעי המאכלים, ולא יתפסו ריחות עליהן.

 

איך נבחר צלחות?

אחרי שהבנו למה הצלחות של קורנינג הן צלחות מנצחות, צריך לדעת כיצד לבחור את הסט המושלם של חברה זו. לכן נתחשב במספר אלמנטים:

 

מחיר

נוכל למצוא במגוון רחב מאד של חנויות את הסטים של קורנינג. אבל בגלל שזה מותג כה נפוץ ומוכר, נוכל לעיתים ליפול גם לזיופים או מחירים לא הוגנים ביחס לסט. לכן, רכישת סט צלחות קורנינג באתר פשוט לבית היא הרכישה הכי משתלמת ובטוחה. ניתן לדעת לבטח שמדובר במחיר מבוקר וכי הצלחות הן מקוריות.

המחיר של הסט נא בהתאם לגודלו של הסט והעיצוב. לכן, נוכל למצוא סט מדהים במחיר משתלם של כמה מאות שקלים בודדים, וככל שנעלה במספר החלקים הכלולים, בו כך גם המחיר יעלה. יחד עם זאת, זכרו כי מדובר בהשקעה לטווח הארוך ביותר.

 

עיצוב

טרם כל קניה חשוב לזכור את העיצוב. הצלות מגיעות במגוון עיטורים יפים, למגוון רחב של טעמים. לכן, חשבו על שאר הכלים שיש לכם בבית, אווירת החג, וקחו סט מעוטר בהתאם לטעם שלכם. תוכלו לבחור בין עיטורים מודרניים וגליים, פרחוניים קלאסיים, או מעט מאד עיטורים.

 

מטרה

לבסוף, זכרו כי הצלחות יישארו אתנו להרבה מאד זמן ולכן מומלץ לקנות אותן בהתאם למגוון מטרות. משמע, נבחר אידיאלית סט שיתאים גם לחגים, אך גם לאירוח פשוט ואולי גם ליום יום.

 

לסיכום

במידה וכבר התחלתם לחשוב על האירוח שלכם בחג הקרוב, עשיתם החלטה נכונה. מומלץ ביותר ללכת על סט צלחות יוקרתי של קורנינג, לא רק בגלל הזכוכית העמידה, אלא גם בגלל העיטורים והמחיר המשתלם.

איך לבחור את סט הצלחות המושלם לאירוח בבית

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »