חיפוש

איך לשלב גופי תאורה בעיצוב הבית?

עיצוב הבית הוא אחד הטרנדים הגדולים של המאה ה-21. אם בעבר רק אנשים בעלי ממון יכלו להרשות לעצמם לעצב את הבית, הרי שהיום כל מי שמעוניין לתת טוויסט, גדול או קטן, למרחב שבו הוא מתגורר – מוזמן לעשות זאת עם מעצבי פנים ששומרים על תקציבים שנגישים לכולנו. כחלק מהתהליך, נשאלת השאלה איך לשלב גופי תאורה בעיצוב הבית, ועל השאלה הזו בדיוק באנו לענות לכם היום. אז צהוב או לבן? עם אהיל או בלי אהיל? קדימה – בואו נבדוק ביחד את כל התשובות לכל השאלות האלו.

 

בית בעיצוב כפרי עם אור לבן – פחות עובד

אחד הטיפים הראשונים לשילוב גופי תאורה בעיצוב הבית, הוא התאמה של צבע התאורה לאופי של החלל. במידה ולקחתם את הבית שלכם והפכתם אותו לחלל ששומר על אווירה כפרית, עם רהיטי עץ רבים, שילוב של חפצי נוי כמו עציצים ועוד, גופי תאורה בעיצוב הבית הזה יתאימו יותר בצבעים חמים. גם מבחינת העיצוב של גופי תאורה כאלו וגם מבחינת הצבעים עצמם – חשוב לשמור על קו אחיד שיתאים עם העיצוב הכללי של הבית.

 

גופי תאורה בעיצוב הבית: עיצוב מודרני – אורות לבנים ונקיים

לעומת זאת, במידה והחלל שלכם הוא חלל מודרני, ששומר על צבעים כמו לבן, שחור, אפור ועוד – גופי תאורה בעיצוב הבית הזה רצוי שיגיעו בצבעים לבנים שישתלבו עם החלל בצורה מושלמת.

 

גופי תאורה בעיצוב הבית – בהתאם לחפצים הנמצאים בו

מעבר להתאמה של צבעים, צריכה להיות גם התאמה בכל מה שקשור בעיצוב עצמו. במידה והתקרות שלכם גבוהות, אתם יכולים לשלב גופי תאורה בעיצוב הבית שיבואו בצורת נברשות גדולות, וימלאו את החלל הריק הגדול שנפער בין התקרה לביניכם. בהתאם, כמובן, חלל עם תקרות נמוכות רצוי שיביא איתו מנורות כמה שיותר צמודות, על מנת שלא ייתפס מקום חשוב בחלל המצומצם גם כך.

 

גופי תאורה נוחים ולא מסובכים – הפתרון היעיל לטווח הארוך

הרבה אנשים בוחרים בגופי תאורה מורכבים, כאלו שעל מנת להחליף בהן נורה יש צורך בשימוש בסולמות, מברגים ובלאגן אחד גדול. לעומת זאת, בחירת גופי תאורה בעיצוב הבית שתיקח גם את החלק הזה בחשבון, תוכל להיות בחירה נוחה וקלה, כמו גם כזו שתוכל ללוות אתכם לאורך שנים טובות וארוכות.

 

חסכון הוא נקודה חשובה בבחירת גופי תאורה בעיצוב הבית

חסכון בחשמל תופס בשנים האחרונות חשיבות עליונה אצל מרבית מהאנשים, ולא סתם. גופי תאורה רבים מבזבזים חשמל בכמות גדולה מאוד, והיום יש לעניין הזה המון פתרונות טובים. בחירה בגופי תאורה חסכוניים היא בחירה נבונה, שתשתלם לכם גם במראה וגם בחשבון החשמל.

רוצים להיות בטוחים אתם מעצבים את הבית בצורה מושלמת, גם מבחינת ריהוט וגם מבחינת גופי תאורה? היכנסו לאתר https://uliwood.co.il.

 

גופי תאורה

אולי יעניין אותך גם