חיפוש

5 עקרונות לבחירת משרד

כל עסק צריך משרד כדי להתנהל בצורה נכונה. בבחירת משרד צריך להתייחס למספר עקרונות ובעיקר להקשיב לצרכי העסק. לכל עסק צרכים ייחודים משלו. יש עסקים שצריכים להיות בסמיכות למיקום מרכזי ויש עסקים שמשרד במקום שקט יספיק להם. כאן ריכזנו עבורכם את העקרונות המובילים בבחירת משרד. 

 

מחפשים מיקום מושלם

כל עסק מצריך מיקום אחר. אם אתם מחפשים משרד לבק אופיס, מקום שקט ופחות מרכזי גם יוכל להתאים לכם ובכך תוכלו לחסוך דמי שכירות יקרים על מיקום מרכזי. חשוב לדעת כי מחיר השכירות מושפע באופן ישיר ממיקום הנכס. כשניתן לוותר על מיקום מרכזי אפשר להגיע לחסכון משמעותי בעלויות השכירות.

כנסו לאתר https://www.zira1.com כדי לחסוך בחיפושים אחר משרדים במיקומים שונים. באתר זירה 1 תוכלו למצוא נדל"ן עסקי בקלות על ידי הפעלת מנוע חיפוש פשוט להפעלה.

 

עומדים בתקציב

כל עסק מעוניין לנהל את כספו בחוכמה ולחסוך היכן שניתן. השכרת משרדים נחשבת להוצאה שוטפת של העסק. למרות זאת, חשוב להגדיר מראש תקציב לשכירות חודשית. מחירי השכירות נעים ומשתנים בהתאם לאזורי הארץ השונים. ברגע שמגדירים תקציב למחיר השכירות החודשית, קל יותר להתמקד בחיפושים ולמצוא משרד מתאים.

 

מתאימים את תכנון המשרד

לכל עסק צורת עבודה אחרת וצרכים אחרים. ישנם עסקים שיחפשו משרד בעל חלל עבודה אחד גדול. ולעומת זאת, עסקים אחרים יעדיפו חללים קטנים ורבים כמספר העובדים. התכנון הפנימי צריך גם הוא להוביל אתכם בחיפוש אחר משרד מתאים לצרכי העסק שלכם.

כשאתם מחפשים משרד להשכרה זכרו כי בדרך כלל המשרדים מגיעים בשתי אופציות: מחולקים מראש ולא ניתנים לחלוקה, או שהם מושכרים ללא עיצוב ועל השוכר לפצל ולתכנן את המקום בהתאם לדרישות העסק שלו. שימו לב, לתכנון משרד קיימות השלכות רבות. כדי לתכנן משרד בצורה נכונה ויעילה, כדאי להיעזר במעצב פנים מקצועי היודע לנצל חללים קטנים ולהגדיל את ניצול השטח ככל הניתן.

 

בודקים גם את בניין המשרדים

כשבוחרים משרד להשכרה, חשוב לבדוק גם את כל המבנה בו המשרד ממוקדם. בקלות תוכלו למצוא בנייני משרדים נעימים לעומת כאלו שלא מטופחים ומתוחזקים כראוי. בדקו את רמת הניקיון בבניין המשרדים, תקינות המעליות ואבטחה קיימת. בעלי עסקים רבים נוטים לחשוב שאם הם מנהלים רק בק אופיס, מיקום מוזנח גם הוא יכול להתאים למשרד שלהם. אך חשוב לזכור כי סביבת עבודה משפיעה באופן ישיר על איכות העבודה ולא כדאי לזלזל בה.

 

מבררים עלויות נוספות

בכל בניין נגבה וועד בית. גם בנייני משרדים גובים מבעלי המשרד עלויות נוספות בגין אחזקת המעליות, עלויות אבטחה, טיפוח הבניין וכו' בדקו מה אתם מקבלים במחיר שתשלמו. האם מחיר השכירות כולל את יתרת השירותים או שהוא מתייחס אך ורק להשכרת המשרד? כך תשלמו על המשרד שלכם את המחיר שתיכננתם.

עקרונות לבחירת משרד

אולי יעניין אותך גם