חיפוש

תפסו תחת – הכיסאות הכי נוחים לסטודנטים 

סטודנטים סובלים מכאבי גב? אולי תופתעו לגלות שאתם חולקים את אותה הבעיה עם חלק לא מבוטל מהחברים שלכם לספסל הלימודים. הסיבה היא ככל הנראה מספר השעות הרב שסטודנטים יושבים מול המחשב כשהם לומדים. הפתרון הוא להזמין כיסא חדש ואיכותי ללמידה. במאמר זה נסקור את הנושא ונתמקד בכיסאות הכי נוחים לסטודנטים. 

 

למה בכלל חשוב שיהיה כיסא נוח?

סטודנטים לעתיד, אנשים שעוד לא החלו את מסעם האקדמי וקוראים שורות אלו, עלולים שלא להבין ואולי אף לזלזל מעט בחשיבותם של כיסאות בעלי תמיכה ארגונומית עבור למידה ממושכת. אז זה הזמן לשים את הנושא על השולחן (עם הכיסא הנכון!)

בואו נגיד שקיבלתם מטלה גדולה ללימודים, עבודה סמינריונית לדוגמא, עליה תצטרכו לשבת מספר רב של שעות, במשך שבועות רצופים. במידה ואין לכם כיסא נוח ואיכותי, שמספק תמיכה לגב התחתון שלכם, סביר להניח שתפתחו בעיות גב או צוואר בסיום העבודה, ואולי כבר במהלך שקידתכם עליה.

כיסא נוח

אז איפה קונים כיסאות נוחים במחיר משתלם?

הבעיה הגדולה בכל הנוגע לקניית כיסאות נוחים ללמידה עבור סטודנטים היא שמרבית הכיסאות הם במחירים כאלה שסטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם. לכן, כאשר אתם ניגשים לחפש כיסא חדש, אל תתעצלו, שנסו מותניים ובצעו תחקיר מעמיק לגבי מקומות בהם ניתן למצוא כיסאות במחירים משתלמים שגם סטודנטים יכולים לעמוד בהם. בקשו המלצה מחברים שרכשו כיסאות בעבר והם מרוצים מהם עד היום. יכול להיות שהם ימליצו לכם על כיסאות סטודנט של אופיס סטייל.

 

מה צריך לוודא לפני שרוכשים כיסא?

במידה ומצאתם חנות בעלת מחירים נוחים וכעת אתם מנסים לבחור את הכיסא האידיאלי עבורכם, חשוב לוודא מספר דברים לפני שאתם מבצעים את הרכישה. מאפיין ראשון שחשוב לוודא הוא גובה הכיסא.

במידה וניתן להתאים את גובה הכיסא, לא אמורה להיות בעיה, אך במקרה שמדובר בכיסא בגובה קבוע, וודאו שהוא מתאים במידות לשולחן הכתיבה שלכם, על מנת שלא תרכשו כיסא גבוה או נמוך מדי. דבר נוסף שכדי לבדוק לפני שרוכשים כיסא זה החומר ממנו הוא עשוי וכיצד ניתן לנקות אותו.

 

אופציה למרחיקי לכת – שולחן עמידה

הצעה זו היא רק עבור האמיצים והיא בעצם להיפטר לגמרי מהכיסא ולעבור לשולחן עמידה. שולחן עמידה, כשמו כן הוא, מאפשר עבודה בזמן עמידה וכך עוזר לבעליו להימנע מישיבה ממושכת ומנוונת למשך תקופות ארוכות. כמובן ששולחן עמידה לא מתאים לכל אחד, אבל אם נמאס לכם כבר לשבת כל היום ואין לכם כוח יותר לכאבי גב, אולי כדאי שתשקלו שדרוג לשולחן עמידה.

 

סיכום

בסופו של יום, הדרך הטובה ביותר לוודא את איכות הכיסא שאתם רוכשים היא לא לנסות לחסוך יתר על המידה ולקנות כיסא זול, שעשוי להתפרק מספר חודשים לתוך הסמסטר.

כיסאות לסטודנטים

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »