חיפוש

תמונות אומנותיות לבית

תמונות אמנותיות הן לא רק פריטי נוי, אלא גם דרך להוסיף עניין, צבע ואישיות לחלל. הן יכולות לשקף את הסגנון האישי שלכם, ליצור אווירה מיוחדת ואף להשפיע על מצב הרוח שלכם. הנה כמה טיפים לבחירת תמונות אמנותיות לבית.

 

קבעו סגנון

חשבו על הסגנון העיצובי של הבית שלכם ובחרו תמונות שיתאימו לו. האם אתם מעדיפים סגנון מודרני, קלאסי, כפרי, אקלקטי, תמונות פופ ארט או משהו אחר לגמרי? הנוסף, קבעו נושא. כלומר, חשבו מה מעניין אתכם? מה אתם רוצים שהתמונות יעבירו? טבע, נופים, דמויות, חיות, אובייקטים, טקסטורות, צורות. האפשרויות הן אינסופיות. אל תפחדו גם לערבב סגנונות שונים של תמונות. זה יכול ליצור מראה מעניין וייחודי.

 

שימו לב לצבעים ולגודל

הצבעים של התמונות צריכים להתאים לצבעים של החדר. בחרו תמונות שמשלימות את הצבעים הקיימים בחדר או מוסיפות להם טאץ' של צבע חדש. בנוסף, גודל התמונה צריך להיות יחסי לגודל החדר. תמונה גדולה מדי בחדר קטן תיראה מגושמת ותמונה קטנה מדי בחדר גדול תיראה לא משמעותית.

תמונות אמנותיות על קיר הבית

שימו לב לתאורה

התאורה משפיעה מאוד על המראה של התמונות. ודאו שהתמונות מוארות בצורה נכונה, כך שתוכלו ליהנות מהפרטים והצבעים שלהן.

 

תלו את התמונות בגובה הנכון והשתמשו במסגרות

גובה התלייה צריך להיות נוח לצפייה. כלומר, מרכז התמונה צריך להיות בגובה העיניים של אדם ממוצע. כמו כן, מסגרות יכולות לשדרג את המראה של התמונות ולהוסיף להן טאץ' אישי. בחרו מסגרות שמתאימות לסגנון של התמונות ולסגנון העיצובי של החדר. לבסוף, אל תפחדו להחליף תמונות מדי פעם. זה יכול לרענן את המראה של החדר ולשמור עליו מעניין.

 

היכן ניתן למצוא תמונות אמנותיות?

  • גלריות הן מקום נהדר למצוא תמונות אמנותיות מקוריות. תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות, נושאים ומחירים.
  • בשוקי אמנות תוכלו למצוא תמונות אמנותיות ייחודיות ובעבודת יד במחירים נוחים יחסית.
  • בחנויות עיצוב הבית תוכלו למצוא מגוון רחב של הדפסים ותמונות אמנותיות במחירים משתנים.
  • ישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים תמונות אמנותיות למכירה. תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות, נושאים ומחירים, ואף להזמין הדפסות בהתאמה אישית.

 

רעיונות לשרוג הבית עם תמונות

  • תוכלו ליצור תמונות אמנותיות משלכם. ציור, רישום, צילום, קולאז' ועוד.
  • בקשו מחברים ובני משפחה תמונות אמנותיות שהם כבר לא משתמשים בהן.
  • ערכו תערוכה מתחלפת של תמונות אמנותיות בבית שלכם.
  • תנו לילדים שלכם לבחור תמונות אמנותיות לחדר שלהם.
  • הכי חשוב, קנו תמונות שאתם אוהבים. תמונות שמדברות אליכם וגורמות לכם להרגיש טוב.

 

סיכום

תמונות אמנותיות יכולות להיות תוספת נהדרת לכל בית. הן יכולות לשדרג את האווירה, להוסיף אישיות, יופי, קסם וטעם אישי לביתכם. קחו את הזמן, עשו מחקר ברשת, בחרו תמונות שאתם אוהבים ומתאימות לביתכם והשתמשו בהן כדי ליצור חלל ייחודי ומזמין.

אישה מקימה קנבס על הקיר

אולי יעניין אותך גם

פקח בית
בדק בית מקבלן

רכישת דירה היא לעיתים קרובות הרכישה הגדולה והמשמעותית ביותר שנבצע בחיים. זאת הקנייה הגדולה ביותר שנעשה ולרוב היא מלווה בהלוואות לטווח זמן ארוך. לרוכשי דירה

קראו עוד »
בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »