חיפוש

תהליך השטיפה במכשיר פרשקאפ

מי שמתארח אצלנו במשרד בימים האחרונים מוצא את עצמו בוהה לזמן ממושך במכשיר הפרשקאפ שלנו. הזמנו אותו לא מזמן והוא מקל עלינו מאוד בשטיפת כוסות הקפה שמצטברות מידי שעה במטבח. אחד הדברים שמסקרנים ביותר את אלו שרואים את המכשיר לראשונה זה תהליך השטיפה שלו. כדי להקל על כולם, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא ולתלות אותו על יד המכשיר. כדי להעלות את המודעות בנושא, בחרנו גם להעלות אותו לרשת. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת על תהליך השטיפה המדובר.

 

תכירו את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב מדריך מוזר שכזה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על תהליך השטיפה במכשיר הפרשקאפ, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב מסיבה מאוד מסוימת. אמרנו לכם שהייתה התעניינות בנושא, אבל האמת עמוקה יותר מזה. אחת הקולגות שלנו שאלה למה בכלל צריך את המכשיר המדובר. הרי כל אחד יכול לשטוף את הכוס שלו באופן עצמאי. אנחנו בחרנו לענות לה באמצעות המדריך. שכן, ברגע שתקראו על תהליך השטיפה, גם אתם צפויים להבין שהוא הרבה יותר אפקטיבי. שכן, הוא מוביל לתוצאות טובות יותר מאשר שטיפה ידנית של עובדים שממהרים לחזור אל המשרד.

 

הנה פרטים אודות תהליך השטיפה במכשיר הפרשקאפ

תהליך השטיפה במכשיר הפרשקאפ מתחיל קודם כל בהנחת הספל או הכוס במקום הייעודי. מדובר בשלב פשוט מאוד שכל אחד יכול ליישם. אתם פשוט צריכים ללחוץ על הכפתור לאחר הנחת הכוס ולהמתין שהיא תיכנס אל אזור השטיפה. אם ההסבר לא ברור לכם, אתם יכולים להיכנס לאתר של מכשיר הפרשקאפ ולראות במה מדובר: https://freshcup.co.il.

 

תהליך השטיפה במכשיר הפרשקאפ – השלב ה – 2

בשלב זה אתם יכולים פשוט ללכת. שכן, מכשיר הפרשקאפ מבצע את הליך השטיפה שמזכיר קצת את שטיפת הרכבים שלנו. מים רותחים מותזים בחוזקה אל עבר הכוסות שבתוך המתקן ובנוסף אליהם יש גם סבון כלים עוצמתי שמסיר את כל הלכלוכים שהיו על הכוס. התהליך אינו נמשך זמן רב והוא מאפשר לנקות את הכוס, כך שזו תצא מהמכשיר נוצצת כמו חדשה.

 

איך תדעו אם מתאים לכם להתחדש במכשיר הפרשקאפ?

אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של מכשיר הפרשקאפ, כדאי שתדעו שיש כמה שאלות שאתם יכולים לשאול את עצמכם כדי לגלות אם אתם זקוקים לו או לא. הנה השאלות:

  • האם העובדים שוטפים אחריהם את הכוסות במקום העבודה?
  • האם יש ערימה של כוסות בכיור מידי יום?
  • האם אתם מוצאים את עצמכם מגיעים למטבח ומוותרים על כוס קפה כי אין כוס זמינה?

אם עניתם בחיוב על 2 או יותר מהשאלות – אתם צריכים מכשיר פרשקאפ.

 

לסיום

עד כאן כל המידע על תהליך השטיפה במכשיר הפרשקאפ. כעת, כשיש לכם את הפרטים, נותר לכם רק לבדוק אם אתם זקוקים לו.

 

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »