חיפוש

שעון קיר מעוצב מודרני וייחודי שמשדרג את הסלון

מה השעה? גם בעידן הסמארטפון זו שאלה חשובה שכדי לענות עליה נצטרך או להוציא אותו מהכיס או לסובב את היד, אם יש עליה שעון. ולכן בדיוק בשביל זה יש שעוני קיר, המתאימים לבית או למשרד. שעון הקיר נחשב פריט עיצובי מאוד טרנדי ועכשווי, וניתן למצוא הרבה דגמים יפים במחירים טובים. רוצים לדעת איפה כדאי לקנות? כמה עולה? הכל בכתבה הבאה.

 

חשיבות העיצוב בסלון

הסלון הוא הפנים של הבית, וכל מי שנכנס לסלון ישר נחשף לאווירה של הבית ושל האנשים הגרים בו. לכן, חשוב להשקיע בנראות הסלון, בעיצובו, ברהיטים ובפריטים המשלימים האחרים שבו. ספה מאירת עיניים, שטיח חמים, שולחן סלון יפה, וכמובן תמונות, ווילונות ועציצים, יוסיפו וישרו בבית אווירה חמה ושמחה. כמובן שבית כזה ישפיע לטובה על השוהים בו, בין אם הם גרים בו או אורחים לרגע. שעון קיר מעוצב יוסיף למראה הסלון ויעשיר אותו.

 

למה חשוב שעון?

שעון קיר הוא פריט חשוב בסלון ובבית באופן כללי, ומעבר לשימוש הנפוץ בו, הוא יכול להוסיף מאוד לעיצוב הסלון והבית. העיצוב המודרני משתמש בו הרבה, בדרך כלל בשעונים העשויים מחומרים תעשייתיים כמו בטון, ברזל קר, או פלסטיק. אך גם סגנונות עיצוב אחרים כמו עיצוב כפרי או רטרו, משתמשים בשעון קיר, כמובן העשוי מחומרים הנאים לרוח הסגנון כגון עץ, כשמדובר בסגנון כפרי, או שעון קיר צבעוני וייחודי, כשמדובר בסגנון הרטרו.

 

איפה קונים שעון קיר?

שעון קיר ניתן למצוא בכל חנות, אך שעונים יפים, מעוצבים ומודרניים ניתן יהיה למצוא רק בחנויות עיצוב הבית, וכמובן באינטרנט. נסו לקרוא המלצות על החנות שממנה אתם רוכשים את השעון, ודאגו לוודא שאיכותו מספקת, ושהתליה שלו נוחה ופשוטה. שעון לא איכותי תצטרכו לכוון כל כמה חודשים, וכמובן שעמידותו חלשה והוא יחזיק מעמד פחות זמן. נסו לקנות בחנויות מוכרות שאיכותם ידועה ויש להם שירות לקוחות זמין.

 

כמה עולה שעון קיר מעוצב?

שעוני קיר רגילים יעלו עשרות שקלים בודדים, ושעוני קיר מעוצבים יעלו כמה מאות בודדות של שקלים. ניתן למצוא גם שעונים העולים אלפי שקלים, אשר עיצובם ויופיים יוצאי דופן, והם יותר יתאימו לחללים גדולים כמו משרד או לובי. בחרו את השעון המתאים לכם על פי הפרמטרים של החלל – גודל, צבעים והתחשבות בתקציב שלכם.

 

סיכום – אין כמו שעון קיר

שעון קיר מעוצב בסגנון מודרני הוא פריט חובה בבית, בסלון או במשרד. מעבר לשימוש בו כדי לדעת את השעה, הוא מוסיף יופי ואווירה מודרנית לחלל שהוא תלוי בו. לפעמים השעון יהווה פריט עיצובי יותר מאשר השימוש בו, שמהווה רק תירוץ לתלות אותו בכל חלל בבית. ניתן למצוא שעונים מעוצבים ויפים בחנויות עיצוב ובאתרי האינטרנט השונים.

שעון קיר

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »