חיפוש

שלשוה מוצרים לחדר הילדים והנוער שלא תוכלו לחיות בלעדיהם

חשיבות אבזור חדר הילדים

עיצוב הבית הפרטי

מי מאיתנו לא אוהב להיכנס לחדר מעוצב, מלא בתמונות, שטיחים, משחקים של צבע ואור, ואביזרי נוי המושכים את העין. אין ספק כי עיצוב חדר בבית המגורים הפרטי היא אומנות לכשלעצמה, ולא סתם ישנם בעלי מקצוע שכל מרצם וכוחם מושקע בעיצוב הפנים של בית לקוחותיהם.

 

השפעת העיצוב על הילד

אחד המקומות אותו חשוב לאבזר בצורה נכונה וידידותית ביותר הוא חדר הילדים בבית הפרטי. חדר הילדים, הוא החדר שיעורר את זיכרונות הילדות העזים והמתוקים ביותר של הילדים הרכים והחמודים שלכם בעתיד הרחוק, ואף ישפיע בצורה רבה על התנהלותו של הילד שלכם ביום יום.

שכן, חדר ילדים מאובזר ומעוצב יפה, משרה אווירה רגועה על הילד שלכם, מאפשר לו שינה רגועה ומקום מפלט אמיתי כשהוא רוצה בכך, ונותן לו את התחושה הבסיסית והנצרכת כל כך בגילאים הרכים, תחושה של חמימות ואהבה עוטפת וביתיות.

הכנו לכם רשימה של שלושה מוצרים חשובים מעין כמותם לחדר הילדים שלכם, שיתרמו לאותה תחושה חמימה בצורה הטובה ביותר.

 

האביזרים הנצרכים לחדר הילדים

שולחן כתיבה

שולחן הכתיבה הוא אחד האובייקטים המרכזיים ביותר בחדר הילדים מלבד המיטה עליה ישן הילד. את המיטה השארנו לכם לבחור, שכן זהו מוצר מובן מאליו, אך חשוב לנו להדגיש לכם את מרכזיותו של שולחן הכתיבה בחדרו של הילד.

שולחן הכתיבה משמש את הילד לכתיבה, למשחק, לקריאה, לפיסול, לפיתוח מיומנויות שונות ולקניית הרגלי עבודה ולמידה. לכן, חשוב כי השולחן אותו אתם רוכשים , יהיה צבעוני, מסביר פנים, בגובה הרצוי ובעל כיסא מתאים. כזה, שימשוך את הילד שלכם לשולחן כבמטה קסמים ויגרום לו למצות את כישוריו המוטוריים השונים.

 

אביזרי נוי

חלק חשוב ומרכזי מעיצוב אופטימלי של חדר ילדים, הוא האביזרים השונים והצעצועים אותם נמקם בצורה מכוונת בחלל החדר. צאו אל חנות הצעצועים ומוצרי הנוי הקרובה לבית שלכם, רכשו פופים, שטיחונים, סוס נדנדה, בובות פרוותיות גדולות ועוד מגוון אביזרים מעין אלו. חשוב לשים לב, כי כלל האביזרים אותם אתם קונים, אינם בעלי פינות חדות, משטחים חדים או שפיצים שעלולים לפגוע בילדכם הקט וחסר הזהירות

 

טפטים

צבעם של קירות חדר הילד, הוא חלק מרכזי וכמעט בלעדי בקביעת האוירה הנינוחה בחדר של ילדכם הקט. כאשר הילד הולך לישון ורואה מולו על הקיר מדבקות טפט מצוירות יפות ומחייכות, נפרש על פניו חיוך חמוד והוא ישן שינה ענוגה ומתוקה. מומלץ מאוד לפנות אל רשת "מרשמלו עיצוב הבית" ולרכוש מדבקות ייעודיות כטפטים לחדר.

 

לסיכום

במאמר שלפניכם, מנינו שלושה אביזרים בסיסיים, שחשוב מאוד שירכיבו כל חדר ילדים אותו אתם באים לעצב. כך, תזכו את ילדיכם בחוויות הילדות השלמה והמתוקה ביותר.

פרטי, מגורים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »