חיפוש

שלושה טיפים לעיצוב המשרד מאדריכל

 חולמים על משרד משלכם? הכירו את שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב אשר מציע שירותי אדריכלות, עיצוב פנים ועיצוב תאורה חיצונית ופנימית תחת קורת גג אחת להעצמת האפקט העיצובי. התוצאה תהיה משרד המעוצב על פי הטעם האישי שלכם, החזון והצרכים שלכם לסביבת עבודה נעימה ומזמינה לכם, ללקוחותיכם ולעובדים שלכם.

 

שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב

שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב הקים ומנהל העסק וכן גם אדריכל משרדים מתוך כוונה לתת מענה רחב ומשולב של אדריכלות, עיצוב פנים ותאורה פנימית וחיצונית של המבנה המעניק למעטפת הבניין נראות מעולה ביום ובלילה ויוצרת בתוכו תאורה נעימה לעין המאפשרת סביבת עבודה אידיאלית לצוות העובדים, לאורחים וללקוחות תוך שמירה על בריאותכם וחיסכון משמעותי באנרגיה וצריכת חשמל.

 

יתרונות העיצוב המשולב

אדריכל, מעצב פנים ומומחה תאורה נכנסים לחדר שלכם. זו אינה תחילתה של בדיחה כי אם הצעד הראשון להגשמת החלום: משרד משלכם. כיום בעלי משרדים רבים מבינים את הצורך ביצירת סביבת עבודה נעימה ונוחה לעובדים, חלל אשר מזמין את הלקוחות לשהות ולהסתובב בה בזמן שהם ממתינים לקבלת השירות או בוחרים מוצרים. השילוב בין תכנון מעטפת המבנה, עיצובו והכנסת אלמנטים של תאורה מעניינת ייצור עבור הלקוחות שלכם תחושה שהם הגיעו למקום הנכון, עשוי להפחית חרדה ( אם למשל, אתם רופאי שיניים ) לעודד אותם לשהות זמן רב יותר בחנות ( אם אתם מוכרים מוצרים ) או לחוש בנוח בזמן שהם ממתינים לתורם לקבל שירות. שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב מתמחה בשילוב שלושת האלמטים הללו על מנת לעצב עבורכם את המשרד המושלם.

 

שלושה טיפים לעיצוב המשרד

על מנת שגם אתם תוכלו להגיע למשרד המושלם עבורכם, אספנו שלושה טיפים מועילים שישדרגו לכם את סביבת העבודה:

  1. חשוב לספר לאדריכל ומעצב הפנים מהם ההעדפות שלכם, מה הצרכים שלכם ומה החזון שלכם. אדריכל ומעצב טובים יקשיבו לכם וישלבו בעבודתם את רצונכם.
  2. המשרד שאתם מעצבים ישרת אתכם לשנים רבות, בחרו בעזרת האדריכל והמעצב את האלמנטים שיעזרו לכם לבטא את הטעם האישי, ההקשר לתחום העיסוק שלכם והצבעים והמרקמים האהובים עליכם על מנת שיהיה לכם נעים לבלות בו את מרבית שעות היום שלכם.
  3. אל תזניחו את נושא התאורה. תאורה אשר חוסכת לכם כסף, מסייעת ליצירת מרחב עבודה נעים ובריא יותר ויוצר מעטפת נאה לבניין ביום ובלילה יתרמו רבות להצלחת העסק שלכם.

 

לסיכום

שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב מציע לכם שילוב של אדריכלות, עיצוב פנים ותכנון תאורה להעצמת אפקט העיצובי תחת קורת גג אחד. התוצאה תהיה משרד מרהיב ביום וגם בלילה, סביבת עבודה אידיאלית לכם ולצוות העובדים שלכם, לאורחים וללקוחות שלכם, יכול לתרום לאוירה נעימה בזמן שהם ממתינים לקבלת השירות או מסתובבים בחלל החנות להצלחתכם ולהצלחת העסק שלכם.

חדר מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »