חיפוש

3 שלבים להתקנת סוכך למרפסת נגד גשם

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שסבורים שהם יודעים מהם השלבים של התקנת סוכך למרפסת נגד גשם. שכן, אנחנו גרים ביישוב קהילתי בו מרבית האנשים משתפים אודות חיי היום יום שלהם. הדבר הוביל לכך שפנו אלינו לא מעט אנשים ששיתפו אודות הניסיונות הכושלים שלהם בהתקנה של סוכך זה. העלייה במספר הפונים גרמה לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך בנושא שיעלה למודעות את אופן ההתקנה המדובר. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אנו מודים שאין לנו ולו מעט ידע בכל הנוגע לשלבים המדויקים של התקנת סוכך למרפסת נגד גשם. אנשים פנו אלינו ושיתפו אותנו בקושי שלהם פשוט בגלל שהם ראו שיש לנו סוכך איכותי שמחזיק מעמד כבר שנים. את הסוכך שלנו התקנו אצל מתקין מוסמך. שכן, אין לנו את הזמן, הידע וגם לא הסבלנות לעשות זאת בעצמנו. כדי לסייע לאחרים בהתקנת הסוכך, החלטנו לפנות אל אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ושאלנו אותם מהם השלבים להתקנה של סוכך שכזה. התברר לנו שמדובר ב – 3 שלבים פשוטים למדי. לאחר שקיבלנו את כל המידע אודותיהם, סיכמנו אותם והעלנו אותם לרשת כמדריך.

 

השלב ה – 1 להתקנה של סוכך למרפסת נגד גשם

השלב הראשון הוא שלב הידיעה. הכוונה היא שבשלב הזה אתם מבינים שאתם לא תתקינו את הסוכך לבדכם. לאחר שפנינו אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום באופן מעמיק הם אמרו לנו שהתקנה של סוכך למרפסת נגד גשם  צריכה להיעשות אך ורק על ידי אדם שיש לו את הידע המעמיק בתחום, כלומר, בעל מקצוע כמו אלי סוככים. שכן, מדובר בהתקנה של מוצר כבד שמצריך ידע בכל הנוגע להתאמת המבנה של הסוכך לקיר וההברגה שלו במקומות הנכונים. שכן, התקנה ללא אדם מוסמך עלולה לסכן אתכם ואת באי ביתכם.

 

השלב ה – 2 להתקנה של סוכך למרפסת נגד גשם 

בשלב זה אתם צריכים לערוך חיפוש אחר מתקין סוככים מומלץ. כזה שגולשים רבים כתבו עליו ברחבי הרשת שהוא התקין עבורם את הסוכך והם מרוצים מאוד. כדי שתגיעו אל מתקין כזה, אתם צריכים לחפש ביקורות באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • חיפוש חוות דעת בגוגל
  • חיפוש חוות דעת בפייסבוק
  • חיפוש חוות דעת בפורומים של בנייה

 

השלב ה – 3 והאחרון

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל בעל המקצוע שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות. שכן, כך תדעו שמדובר בבעל מקצוע אמין ומקצועי. כעת, אתם צריכים לתאם עמו את תאריך ושעת ההגעה המתאימים לכם ופשוט לחכות שהוא יבצע את עבודתו נאמנה.

 

לסיום

כעת ידועים לכם 3 השלבים להתקנה של סוכך למרפסת נגד גשם, כך שאנחנו מקווים שלא תבצעו את ההתקנה המדוברת באופן עצמאי. מאחלים לכם הצלחה ביישום שלבים אלו.

חנות

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »