חיפוש

 5 שלבים בתהליך העבודה של מעצבת פנים

שלב עיצוב הבית הינו בין השלבים המרגשים ביותר. שכן, הגיע הזמן לתת ביטוי לצד האומנותי שלנו או של מעצב הפנים. חשוב לדעת שבחרתם מעצבות פנים מומלצת לשם המשימה החשובה הזאת. בנוסף, חשוב מאד לצפות בתיק העבודות של אותו המעצב או המעצבת כדי להבין את אופן העיצוב והמחשבה שלו ולבדוק שהיא תואמת לשלכם. שכן, עיצוב בית הוא דבר אינדיבידואלי וכל אחד יראה אותו בצורה שונה חלק יאהבו ועוד חלק כלל לא התחברו לאופן העיצוב.

השלבים על פיהם מעצב הבית שלכם צריך לעבוד כדי לקבל אופן עבודה הגיוני.

 

השלב הראשון: הגדרת הסגנון העיצובי והצרכים שעל פיהם הבית יעוצב

בפגישתכם הראשונה עם מעצבת הפנים מטרתה היא להבין את הצרכים שלכם, החלומות, ואופציות והאפרוריות העומדות לפניכם כמו לוח זמנים, גובה תקציב ועוד. המפגש התקיים גם לצורך הכרת חלל הבית אותו אנו מעוניינים לשפץ או לבנות מאפס ויכלול גם תצוגת תוכניות של החלל במידה וקיימות.

 

השלה השני: תוכנית החלוקה של החלל המיועד ואופן עיצובו

המעצבת תכין עבורכם מספר אופציות הניתנות לעיצוב חלל הבית שלכם. התוכניות יכללו את אופן חלוקתו של החלל בנוסף תוכניות אלו יציגו את מיקומם של האובייקטים אשר ימצאו בחלל הבית שלכם כמו חלוקתו של הסלון, חדרי שינה, פינת אוכל וכמובן המטבח. בנוסף, על התוכניות להכיל אלמנטים כמו קירות יחודיים, עבודות נגרות שונות, סוגי ריהוט ואופן חלוקת הצבע בבית.

למען המחשה טובה יותר עבור הלקוח חלק מהאדריכלים יבצעו את תוכניות אלו גם כתוכנית המוצגת בתלת מיימד.

 

השלב השלישי: חלוקת תוכנית העבודה וכתב הכמויות

לאחר הבחירה של התוכנית המועדפת עליכם, נתחיל לשלב בתכנון גם נקודות חשמל, אינסטלציה ועוד. חשוב ששלב זה המעצבת תתייעץ עם בעלי מקצוע לצורך הבנה מדויקת של הצרכים הדרושים לצורך התקנתם התקינה.

על המעצבת להכין כתב כמויות אשר יכלול את כל הפרטים והאלמנטים שנדרשים לעצוב או שיפוץ הבית שלכם. כתב כמויות זה יועבר ישירות אל הקבלן, על הקבלן להכין הצעת מחיר שתתבסס על הכמויות שהועברו אליו מהמעצבת. ועל פי הכמויות האלו יגיע הקבלן אל בית הלקוח עם החומרים הדרושים והציוד הדרוש לצורך עבודה.

 

השלב הרביעי: בחירתם של הרהיטים והאביזרים הרצויים

בשלב הזה תתבצע הבחירה של הריצוף ונראות האריחים, ארונות מטבח ואמבטיה, כיורים, מוצרי סניטציה, גופי תאורה, וריהוט. המעצבת תתלווה עליכם לחנויות השונות לצורך עזרה בבחירתם של המוצרים על אופי העיצוב ועל פי גובה התקציב שלכם. חשוב אופן שילובו של המעצב בבחירתכם במוצרים השונים משום שזה חלק משמעותי מאד בשלב עיצובו של הבית שלכם. שילובו של המעצב בבחירת עבודות נגרות, בחירות מטבח, בחירת סלון, חדרי שינה וכו' חשובה מאד.

 

לסיכום

לצורך עיצוב נכון ותכנון נכון של הבית שלכם עליכם לקחת את שירותיה של מעצבת פנים מומלצת. לצורך הבחירה זאת מצאנו עבורכם את אסתי איפרגן מעצבת פנים ברמה גבוהה בעלת ידע וניסיון רב בתחום עיצוב הבית.

בחירת צבעים

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »